Tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Soleil

Hejsa

Jeg er idag gravid i uge 36+6. Jeg har klige været ude at tisse og da jeg skulle tørre mig, kom der en lille smule blod på papiret. Kan det allerede være en tegnblødning?

Jeg har ikke oplevet hverken tegnblødning, slimprop eller noget andet i de andre graviditeter, så ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til det.

Jeg har haft en del plukveer idag og en meget aktiv baby, men ved ikke om det kan have noget at sige.

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Soleil

Retter lige...Er kun i uge 35+6

Anmeld

1. marts 2012

Chalala85

Soleil skriver:

Hejsa

Jeg er idag gravid i uge 36+6. Jeg har klige været ude at tisse og da jeg skulle tørre mig, kom der en lille smule blod på papiret. Kan det allerede være en tegnblødning?

Jeg har ikke oplevet hverken tegnblødning, slimprop eller noget andet i de andre graviditeter, så ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til det.

Jeg har haft en del plukveer idag og en meget aktiv baby, men ved ikke om det kan have noget at sige.

Håber i kan hjælpe

Hvor meget blod er det? Det kan jo godt være tegnblødning. Men jeg ville nok lige ringe til FG eftersom du ikke er fulde 37 uger endnu.

Anmeld

1. marts 2012

Soleil

Chalala85 skriver:

Hvor meget blod er det? Det kan jo godt være tegnblødning. Men jeg ville nok lige ringe til FG eftersom du ikke er fulde 37 uger endnu.

Det var "bare en tynd streg" på toilet papiret og har ikke blødt efterfølgende. Min jordmoder kommer imorgen kl 8.00, så håber lidt jeg kan vente med at spørge hende istedet for at skulle køre 60 km til fødegangen...

Anmeld

1. marts 2012

Chalala85

Soleil skriver:

Det var "bare en tynd streg" på toilet papiret og har ikke blødt efterfølgende. Min jordmoder kommer imorgen kl 8.00, så håber lidt jeg kan vente med at spørge hende istedet for at skulle køre 60 km til fødegangen...

let kan jeg godt forstå :-) held og lykke

Anmeld

1. marts 2012

Soleil

Chalala85 skriver:

let kan jeg godt forstå :-) held og lykke

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.