Jaaa jubii hurraaaaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Manden har fisme fået nyt arbejde Han skal starte på mandag. Endda en hel måned før fyringen træder i kraft. Han er hos vognmanden for at stille bilen lige nu Så er der alligevel råd til en lille sommerferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

Pia.

Jeanne skriver:

Manden har fisme fået nyt arbejde Han skal starte på mandag. Endda en hel måned før fyringen træder i kraft. Han er hos vognmanden for at stille bilen lige nu Så er der alligevel råd til en lille sommerferie

Hvor er det dejligt og sikke en god nyhed at starte weekenden på ....

Tillykke til manden....

Anmeld

27. marts 2009

Mormilla

Tillykke med det. Det er da dejligt for jer

Anmeld

27. marts 2009

SaNiNa

Det var da bare super duper dejlig...

Stort tillykke til manden....

Anmeld

27. marts 2009

LotteN

ej hvor dejligt... stort tillykke herfra..
Jeg var selv til samtale i mandags og får svar i næste uge, så jeg går også bare og håber, så jeg har noget og vende tilbage til efter barsel!

Anmeld

27. marts 2009

Miamaja

Jeanne skriver:

JUBII og tillykke jeanne . hvor er det bare dejligt i kan slappe af igen ja man kan vare heldig at taingene retter sig.

Anmeld

27. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977

Mange tak allle sammen Han er simpelhen ikke til at skyde ned lige nu. Jeg har været så nervøs for at han skulle gå hjemme, men det er overstået nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.