Skal jeg gøre noget eller lade være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

AnnaK89

Har været indlagt til i tirsdags hvor jeg så kom hjem på orlov. Havde fået en campylobaktor bakterie (med andre ord - madforgiftning).

Har nu ikke haft diarre siden tirsdag, men heller ikke alm aff? Kan mærke at der er noget jeg skal af med, men det er åbenbart hårdt og gør sindsygt ondt nede i højre side, at presse.
Skal jeg give noget til at fortynde det med? Evt. Mikrolax eller skal jeg lade det være?
Føler efterhånden det er ved at være lidt trængt i maven.

Hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

MortilElias2010

AnnaKJ skriver:

Har været indlagt til i tirsdags hvor jeg så kom hjem på orlov. Havde fået en campylobaktor bakterie (med andre ord - madforgiftning).

Har nu ikke haft diarre siden tirsdag, men heller ikke alm aff? Kan mærke at der er noget jeg skal af med, men det er åbenbart hårdt og gør sindsygt ondt nede i højre side, at presse.
Skal jeg give noget til at fortynde det med? Evt. Mikrolax eller skal jeg lade det være?

Hvad siger i?

Lactolose  

Anmeld

1. marts 2012

Stéphanie

AnnaKJ skriver:

Hvad siger i?

Tænker at hvis du har det meget ubehagelig så ring til vagtlægen og hør ham ang. microlax, ellers så vent til i morgen. Hvis ikke du havde været syg her lige forinden ville jeg nok have sagt at du bare skulle bruge en Microlax, meeeen, nu er det vidst godt nok lige have konsulteret en læge tænker jeg 

Anmeld

1. marts 2012

AnnaK89

MortilElias2010 skriver:

Lactolose  

Hvor hurtigt virker det? Og blive aff fortyndet af det?

Anmeld

1. marts 2012

AnnaK89

Stéphanie skriver:

Tænker at hvis du har det meget ubehagelig så ring til vagtlægen og hør ham ang. microlax, ellers så vent til i morgen. Hvis ikke du havde været syg her lige forinden ville jeg nok have sagt at du bare skulle bruge en Microlax, meeeen, nu er det vidst godt nok lige have konsulteret en læge tænker jeg 

Tror jeg ringer til lægen i morgen - kan ikke nå at få noget imod det idag alligevel.

Anmeld

1. marts 2012

MortilElias2010

AnnaKJ skriver:

Hvor hurtigt virker det? Og blive aff fortyndet af det?

Hvis du køber det idag og snupper et låg-fuld så går der ikke mange timer og ja det bløder din afføring op. Det smager voldsomt sødt, men det skal også bare ned. Og så brug det i de kommende dage. Husker ikke hvor mange gange om dagen, men det står på. DeT virker! Brugte det under min graviditet. 

Anmeld

1. marts 2012

Stéphanie

AnnaKJ skriver:

Tror jeg ringer til lægen i morgen - kan ikke nå at få noget imod det idag alligevel.

Hvis det stadig er et problem i morgen så synes jeg da du skal tage at ringe.. Det andet her er da absolut ikke sjovt..

Anmeld

1. marts 2012

AnnaK89

Stéphanie skriver:

Hvis det stadig er et problem i morgen så synes jeg da du skal tage at ringe.. Det andet her er da absolut ikke sjovt..

Det er det virkelig heller ikke - det gør bare ondt

Anmeld

1. marts 2012

LR85

Magnesia. Burde virke efter 6-8 timer. Tag bare en lille dosis til a starte med evt

Anmeld

1. marts 2012

Tona

AnnaKJ skriver:

Hvad siger i?

Prøv at drikke 1-2 glas sveskejuice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.