En tur på fødegangen med ambulance og en indlæggelse..(langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Sille86

Øv.. vågnede i nat ved at min store dreng havde sneget sig ind til os i sengen, blev vækket ved et kæmpe spark i maven.

Jeg fik ondt og bevægede mig lidt rundt da jeg gerne ville mærke liv.. Efter ca. 20 min lykkedes det og som jeg troede jeg kunne slappe af føltes det som om vandet var begyndt at sive, ligesom da jeg ventede johann..

Jeg ringede til min jordemoder og hun sagde bare læg dig ned og så bliver der sendt en ambulance.. puha det var væmmeligt var så bange.. kom derud og blev tjekket og har ligget til observation lige indtil nu...

Det var heldigvis ikke vandet, blev målt med en vatpind, som så efterfølgende fik lavet en ridse deroppe.. den bløder stadigvæk og det svier når jeg tisser... men lille skatten har det heldigvis godt og er ikke ved at melde sin ankomst... sikken en forskrækkelse, er glad for at det "bare " kunne klares med obs et enkelt døgn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Øv.. vågnede i nat ved at min store dreng havde sneget sig ind til os i sengen, blev vækket ved et kæmpe spark i maven.

Jeg fik ondt og bevægede mig lidt rundt da jeg gerne ville mærke liv.. Efter ca. 20 min lykkedes det og som jeg troede jeg kunne slappe af føltes det som om vandet var begyndt at sive, ligesom da jeg ventede johann..

Jeg ringede til min jordemoder og hun sagde bare læg dig ned og så bliver der sendt en ambulance.. puha det var væmmeligt var så bange.. kom derud og blev tjekket og har ligget til observation lige indtil nu...

Det var heldigvis ikke vandet, blev målt med en vatpind, som så efterfølgende fik lavet en ridse deroppe.. den bløder stadigvæk og det svier når jeg tisser... men lille skatten har det heldigvis godt og er ikke ved at melde sin ankomst... sikken en forskrækkelse, er glad for at det "bare " kunne klares med obs et enkelt døgn...

puuuha for en forskrækkelse

godt bette trold har det godt

Anmeld

1. marts 2012

Sille86

LilleLene skriver:

puuuha for en forskrækkelse

godt bette trold har det godt

Ja det var så væmmeligt, havde hjertet helt oppe i halsen og rystede over hele kroppen.. puha.. er glad for han har det godt.. men frygten sidder der stadigvæk...

Anmeld

1. marts 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Ja det var så væmmeligt, havde hjertet helt oppe i halsen og rystede over hele kroppen.. puha.. er glad for han har det godt.. men frygten sidder der stadigvæk...

det vil det jo altid gøre

Anmeld

1. marts 2012

eliasogmor

pyh ha..... godt det gik godt....

Anmeld

1. marts 2012

lio

Sikken forskrækelse. Godt der ikke var noget alvorligt.

Anmeld

2. marts 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Øv det lyder bare ik rart

Anmeld

7. marts 2012

LotusCPH

Puha sikke en skræmmende omgang - og stakkel lille knægt. Men dejligt I alle har det godt trods alt

klemmer herfra 

Anmeld

7. marts 2012

Sille86

LotusCPH skriver:

Puha sikke en skræmmende omgang - og stakkel lille knægt. Men dejligt I alle har det godt trods alt

klemmer herfra 

Ja puha, får helt ondt i maven bare ved tanken... Det er vildt.. Men sikke en god behandling både af ambulance folk og på fødegangen... Det var meget positivt... Johann nåede heldigvis ikke at opleve noget af det da han sov fra det hele og mine forældre nåede at hente ham inden ambulancen kom... Han kommenterede bare da min far kom at han havde blå striber på hans nattøj...

Anmeld

8. marts 2012

LotusCPH

Ej det er godt at høre  - det var Holbæk sygehus eller? Men altid dejlgit når man er i gode hænder. Godt han ikke har registreret så meget Hvad med manden, han må da oz være blevet forskrækket. Der skal jo alligevel noget til før man bliver hentet med ambulance. 

Men godt i alle har det godt - puuha. Og hvor er din søn dog kær. Børn kommer med de fedeste kommentarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.