Jubii, rigtig go tur hos jordmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

LineSchack

Så har vi idag været hos min jordmoder og selvom jeg ikk fik min vilje så kan jeg endelig overskue resten af tiden til jeg er sikker på at prinsesse Emma er i mine arme. MAX 24 DAGE!!!!. Og det kun vis det ikk går i gang om sig selv... Så det utrolig utrolig dejligt....plus bette pigen vejede mellem 2900-3000g. Så hun følger sin egen kurve... Er så stolt og glad!!! Plus vi så havde min mor på besøg som bare købte rigtige mange fine ting til både lejlighed og prinsessen. 38+0 og er bare LYKKELIG ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Giraffen

LineSchack skriver:

Så har vi idag været hos min jordmoder og selvom jeg ikk fik min vilje så kan jeg endelig overskue resten af tiden til jeg er sikker på at prinsesse Emma er i mine arme. MAX 24 DAGE!!!!. Og det kun vis det ikk går i gang om sig selv... Så det utrolig utrolig dejligt....plus bette pigen vejede mellem 2900-3000g. Så hun følger sin egen kurve... Er så stolt og glad!!! Plus vi så havde min mor på besøg som bare købte rigtige mange fine ting til både lejlighed og prinsessen. 38+0 og er bare LYKKELIG ;D

IIh hvor dejligt  og skønt med lige at få en overskuds-følelse af jordmor her til det sidste ryk  og når man så kan tænke tilbage på at man nu har haft baby i maven siden sommers og nu er det snart sommer igen.. jamen hold da fast hvor er det bare lige om lidt altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.