Så kom kjolen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Muhmi

Trods mine mange bekymringer, efter at have set mange der havde fået fejlbehandling af deres kjoler, så er den smuk, smuk SMUK... Der er nogle fejl... Men de KAN rettes og det er ikke det store der skal til... Jeg skal liiige have smidt 3-5 kilo og få lidt af den babymave, der stadig sidder godt fast, væk

Min mor græd da jeg prøvede kjolen på og hun synes den er MEGET smuk...

Trods min anmeldelse for et par dage siden, så må jeg indrømme at jeg nok er én af succeshistorierne, der får hvad jeg har bestilt

Puha... Og vores penge tilbage fra el, er også kommet, så nu kører brylluppet med fuld fart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

An&Jo

Muhmi skriver:

Trods mine mange bekymringer, efter at have set mange der havde fået fejlbehandling af deres kjoler, så er den smuk, smuk SMUK... Der er nogle fejl... Men de KAN rettes og det er ikke det store der skal til... Jeg skal liiige have smidt 3-5 kilo og få lidt af den babymave, der stadig sidder godt fast, væk

Trods min anmeldelse for et par dage siden, så må jeg indrømme at jeg nok er én af succeshistorierne, der får hvad jeg har bestilt

Puha... Og vores penge tilbage fra el, er også kommet, så nu kører brylluppet med fuld fart

hvor er det fedt..

Dejligt når det hele flasker sig som det skal..

Anmeld

1. marts 2012

Hailiesmom11

Ih hvor godt

Glæder mig til at se kjolen

Tror også godt jeg tør bestille min derinde så, har heldigvis 3 skræddere i familien der kan hjælpe hvis den kommer hjem med fejl

Anmeld

1. marts 2012

Muhmi

Hailiesmom11 skriver:

Ih hvor godt

Glæder mig til at se kjolen

Tror også godt jeg tør bestille min derinde så, har heldigvis 3 skræddere i familien der kan hjælpe hvis den kommer hjem med fejl

Præcis, det var nemlig også det jeg tænkte

MEN! Jeg vil ikke anbefale at du bestiller én med alt for mange detaljer, da de hurtigt kan fu**** op

Anmeld

3. marts 2012

Malene84

Muhmi skriver:

Præcis, det var nemlig også det jeg tænkte

MEN! Jeg vil ikke anbefale at du bestiller én med alt for mange detaljer, da de hurtigt kan fu**** op

Hvor har du bestilt den fra?

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Uhhhh HVOR SPÆNDENDE

Anmeld

3. marts 2012

sarahb

Hvor skønt!!!! Hvor længe gik der fra bestilling til modtagelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.