pasning ved sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

TNBC

proever at saette den ind her..

Hej alle jer

Jeg har søgt ind på skole i september og HÅBER virkelig at jeg kommer ind, men det er så der at jeg tænker at jeg skal kun gå i skole to dage om ugen, hvis jeg kommer ind og så arbejder hjemme resten af ugen, så hvis der er noget der har brug for en barnepige eller en reservetante, så skriv til mig. 

Hvis du nu har lange arbejdsdage og ikke synes at dit/dine barn/børn skal være i instution hele dagen, henter jeg gerne. eller hvis de er syge, og jeg er hjemme, kan jeg tage dem, så I ikke får så mange syge dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Rebecca55

Super initiativ... Mangler dog ikke selv hjælp.

Anmeld

2. marts 2012

TNBC

Rebecca55 skriver:

Super initiativ... Mangler dog ikke selv hjælp.

takker. det er der åbenbart ikke mange der gør..

Anmeld

2. marts 2012

quindelist

Yurie skriver:

proever at saette den ind her..

Hej alle jer

Jeg har søgt ind på skole i september og HÅBER virkelig at jeg kommer ind, men det er så der at jeg tænker at jeg skal kun gå i skole to dage om ugen, hvis jeg kommer ind og så arbejder hjemme resten af ugen, så hvis der er noget der har brug for en barnepige eller en reservetante, så skriv til mig. 

Hvis du nu har lange arbejdsdage og ikke synes at dit/dine barn/børn skal være i instution hele dagen, henter jeg gerne. eller hvis de er syge, og jeg er hjemme, kan jeg tage dem, så I ikke får så mange syge dage.

Hvor bor du ? -det er jo nok mest relevant hvis du bor tæt på

Anmeld

2. marts 2012

TNBC

quindelist skriver:

Hvor bor du ? -det er jo nok mest relevant hvis du bor tæt på

ikke i danmark for tiden, men jeg leder efter et sted... Helst gerne i kbh så jeg er tæt på det hele, eller lige udenfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.