Sikke tiden flyver afsted!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

TheLittleOne

Ja hold da op!

Lige en opdate herfra og lidt billeder

Puha Nuunu er startet i vuggestur i dag og det har bare været sådan en god oplevelse. Pædagogne var rigtig søde, viste og fortalte rigtig meget om stedet og og hvordan hverdagen er. Det var bare en super oplevelse og Nuunu var bare så meget klar til at lege med de andre børn 

Det er jo længe siden og må hellere lige skrive at Nuunu er et meget fremlig barn og vil bare være med alle steder! Hun er begyndt at gå lang sofabordet og hun stod for første gang selv igår og har idag stået selv i et par minutter, det er sgu lidt vildt at det går så hurtigt.

Lige lidt billeder med på vejen

SORT TILLYKKE KITTY , jeg blev så rørt da jeg læste det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Lotus86

Hov, der var vidst noget jeg havde overset her

Sikke en dejlig opdatering, skønt at høre at det hele går så godt Hun ser skøn ud, din stooore pige, det da helt vildt hun selv kan stå

Må jeg spørge hvilken vuggestue hun er startet i? Kommer jo selv fra Birkerød, så kender til flere af institutionerne

Og lige en sidste ting, hvad er hendes rigtige navn? Står der ikke noget andet på din profil?

Anmeld

20. marts 2012

TheLittleOne

Lotus86 skriver:

Hov, der var vidst noget jeg havde overset her

Sikke en dejlig opdatering, skønt at høre at det hele går så godt Hun ser skøn ud, din stooore pige, det da helt vildt hun selv kan stå

Må jeg spørge hvilken vuggestue hun er startet i? Kommer jo selv fra Birkerød, så kender til flere af institutionerne

Og lige en sidste ting, hvad er hendes rigtige navn? Står der ikke noget andet på din profil?

Ja for pokker hun er blevet stor

Hun hedder Elva Nuunu

Hun er statet i pilegråden, der er et rigtig godt sted og de er virkelig søde dernede.

Hvad med Valde, er han startet ?

Anmeld

20. marts 2012

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Ja for pokker hun er blevet stor

Hun hedder Elva Nuunu

Hun er statet i pilegråden, der er et rigtig godt sted og de er virkelig søde dernede.

Hvad med Valde, er han startet ?

Okay, så er jeg med Har Nuunu en betydning?

Kender ikke den institution, ligger den i Birkerød?

Nej han er ikke startet endnu, han starter den 16. april

Anmeld

1. april 2012

TheLittleOne

Lotus86 skriver:

Okay, så er jeg med Har Nuunu en betydning?

Kender ikke den institution, ligger den i Birkerød?

Nej han er ikke startet endnu, han starter den 16. april

Uhh du skal glæde dig. Jeg syntes det har været så skønt at hun er startet, selvfølgelig har jeg tænkt rigtig meget på hvor meget tid man mister med sit barn, men jeg kan mærke hvor meget hun lære og de andre børn er SÅ søde ved hende.

Det hed vist Børnehuset før, men imellem jul og nytår er det blevet slået sammen med den børnehave som lå ved siden af parkskolen. - Vi bor lige ved siden af parkskolen!

Nuunu er grønlandsk og betyder baby. Hun hed det inde vi viste om det var en pige eller dreng og jeg har bare haft svært ved at ligge det fra mig og derfor valgte vi at hun også skulle hedde det

Anmeld

1. april 2012

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Uhh du skal glæde dig. Jeg syntes det har været så skønt at hun er startet, selvfølgelig har jeg tænkt rigtig meget på hvor meget tid man mister med sit barn, men jeg kan mærke hvor meget hun lære og de andre børn er SÅ søde ved hende.

Det hed vist Børnehuset før, men imellem jul og nytår er det blevet slået sammen med den børnehave som lå ved siden af parkskolen. - Vi bor lige ved siden af parkskolen!

Nuunu er grønlandsk og betyder baby. Hun hed det inde vi viste om det var en pige eller dreng og jeg har bare haft svært ved at ligge det fra mig og derfor valgte vi at hun også skulle hedde det

Det sødt hun har fået det navn også

Jeg glæder mig på hans vegne, netop fordi jeg ved han har rigtig godt af det, og har brug for at der skal ske noget mere, men jeg har virkelig svært ved tanken om, at jeg skal udvære ham så mange timer om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.