hvad er vigtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Ditte-3

hej ja jeg vil lige høre hvad der er vigtig at anskaffe a baby udstyr og ja det hele enden fødslen og hvad kan vente,

kan slet ikke huske det hele man skal ha fat i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Clisolka

hej ja jeg vil lige høre hvad der er vigtig at anskaffe a baby udstyr og ja det hele enden fødslen og hvad kan vente,

Her er hvad vi havde anskaffet os inden fødslen: 

Puslebord + diverse stofbleer, cremer, termometer osv. 

Barnevogn + lift

Badekar + den holder hvor man kan sætte baby i 

Tøj str. 50+56 (evt 62)

Tremmeseng (kan sagtens vente til efter fødslen) 

Det var i hvert fald lige noget af det jeg kunne komme i tanke om lige pt. 

Anmeld

2. marts 2012

Tona

Ditte-3 skriver:

Jeg ville råde dig til at lægge særlig vægt på at have alt hjemme på forhånd som barnet skal bruge den første måned især. Det er mest vigtigt ikke at løbe tør for noget der, for man ved jo aldrig (selv om ingen håber på det) om man skulle blive syg på en eller anden måde og ikke have mulighed for at hente det lige i ugerne efter fødslen. Der var mange der sagde til mig at jeg ikke behøvede at dække alt ind, for det kunne jeg bare købe efter fødslen "efter et par dage er du jo frisk igen". Men jeg var stædig og ville have det hele klar og godt at jeg gjorde det, for der gik 1 måned før jeg kunne komme ud. Så var det rart ikke at mangle noget.

Det er til gengæld ikke særligt vigtigt med alt det andet som skal bruges senere. Det kan købes hen ad vejen

Anmeld

2. marts 2012

Kay

jeg har lavet en liste over det vi skal ha inden baby bliver født... men jeg tror der er noget af det der godt kunne vente... kan sende den i en pb hvis det er

Anmeld

2. marts 2012

Ditte-3

Kay skriver:

jeg har lavet en liste over det vi skal ha inden baby bliver født... men jeg tror der er noget af det der godt kunne vente... kan sende den i en pb hvis det er

det må du meget gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.