Ilva sofa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.312 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

HeidiØ

Da vi flytter og har købt nye møbler står den her sofa til afhentning for 600 kr.. interesseret? Står i Voldum ved Hadsten!

Den er fra feb 2009 og har nypris på 2500,-!

Er self til at handle med!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

FrkZier

ej den er godt nok fin, har desværre en kæreste der sværger til læder sofa -.- (og jeg ander ikke hvor hadsten er HAHA)

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

ej den er godt nok fin, har desværre en kæreste der sværger til læder sofa -.- (og jeg ander ikke hvor hadsten er HAHA)

Hadsten er meeeeeeget langt væk fra dig ..

Vi har købt lædersofaer hihi! Det ER bare mest praktisk med børn

Købte den her da jeg var single - totalt god flyder med brede armlæn liiige til en bærbar haha!

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Hadsten er meeeeeeget langt væk fra dig ..

Vi har købt lædersofaer hihi! Det ER bare mest praktisk med børn

Købte den her da jeg var single - totalt god flyder med brede armlæn liiige til en bærbar haha!

hehe det lyder også som om det er langt væk

vi har jo bare ikke børn endnu, men det er også hans primære argument - så kan den jo bare lige tøres af når de spilder :p irriterende når de har ret ikke..

jeg ville bare gerne have sådan en ja stoor flyder

Anmeld

1. marts 2012

EKBJ

HeidiØ skriver:

Da vi flytter og har købt nye møbler står den her sofa til afhentning for 600 kr.. interesseret? Står i Voldum ved Hadsten!

Den er fra feb 2009 og har nypris på 2500,-!

Er self til at handle med!

Vi mangler virkelig en billig sofa da vi flytter i lejlighed til april.. men Hadsten er desværre for langt væk :-( 

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

hehe det lyder også som om det er langt væk

vi har jo bare ikke børn endnu, men det er også hans primære argument - så kan den jo bare lige tøres af når de spilder :p irriterende når de har ret ikke..

jeg ville bare gerne have sådan en ja stoor flyder

joow! Det er møg irriterende! Typisk mænd og lædersofa - som om det bare høre sammen, ik? ..

Jah manner, en STOR stofflyder! mmmh! Det må blive senere. Og i øvrigt har I sikkert børn førend du aner du!!

Vi flytter også fra Hadsten - det er ikke et hit for os. Men det ligger ikke så langt fra Randers Så ved du det! Boede ellers ved Roskilde for ½ år siden

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

EKBJ skriver:

Vi mangler virkelig en billig sofa da vi flytter i lejlighed til april.. men Hadsten er desværre for langt væk :-( 

Hvor ægeligt  Hvor bor du?

Anmeld

1. marts 2012

EKBJ

HeidiØ skriver:

Hvor ægeligt  Hvor bor du?

Sønderjylland - Gram. 

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

EKBJ skriver:

Sønderjylland - Gram. 

Okay ja.. det var langt væk - ku ellers få den til Skive og Holstebro osse.. hehe! Men det er modsat retning

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

joow! Det er møg irriterende! Typisk mænd og lædersofa - som om det bare høre sammen, ik? ..

Jah manner, en STOR stofflyder! mmmh! Det må blive senere. Og i øvrigt har I sikkert børn førend du aner du!!

Vi flytter også fra Hadsten - det er ikke et hit for os. Men det ligger ikke så langt fra Randers Så ved du det! Boede ellers ved Roskilde for ½ år siden

ja det tror jeg det gør -  jeg må jo bare affinde mig med en lædersofa, bliver stensikkert glad for det når vi for børn

arh randers det ved jeg godt hvor ligger, hadsten - det lyder altså lidt kedeligt hehe :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.