hvad er billigst af quick lån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej.. 

Mig og manden er desværre nød til at ta et quick lån. af personlige årsager. 

Men nu er det jo bare hvilket et der er billigst? .. Vi er over 25 og ingen RKI.. 

Håber i kan hjælpe .. 

Mhv M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

norenberg

de ligger som regelt på det samme 24% om året det er den dyreste løsning overhovedet....selv en kassekredit i banken er meget billigere

Anmeld

1. marts 2012

mahanna

hejsa

ved ik lige hvad der er billigst man kan man ik finde den laveste rente på googel evt bare et forslag håber i finder noget der passer til jer

knus fra mig

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

ville det ikke være en bedre løsning at få en forhøjet kassekredit, da det er billigere end quick lån - quck låns rente ligger på næsten 25 % om året!?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

de ligger som regelt på det samme 24% om året det er den dyreste løsning overhovedet....selv en kassekredit i banken er meget billigere

Banken vil desværre ikke hjælpe .. Vi har et lån på 15 der .. 

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ville det ikke være en bedre løsning at få en forhøjet kassekredit, da det er billigere end quick lån - quck låns rente ligger på næsten 25 % om året!?

Vi ved godt at renten er rigtig høj :/ .. Men da banken desværre ikke vil hjælpe på den ene eller anden måde og vores familie heller ikke kan, er dette sidste udvej :/ 

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Vi ved godt at renten er rigtig høj :/ .. Men da banken desværre ikke vil hjælpe på den ene eller anden måde og vores familie heller ikke kan, er dette sidste udvej :/ 

årh noget rod dog

Anmeld

1. marts 2012

132319

Hvor meget skal I låne?

Ikke at jeg overhovedet vil anbefale det men L'easy skulle være det billigste og hvis man eksempelvis låner 5000 kr over 24 måneder, kommer man i alt til at betale 2000 kr i renter og gebyrer.

Jeg ville dog se om der ikke var en anden mulighed, for det er jo rigtig mange penge bare sådan at kaste ud af vinduet.

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Hvor meget skal I låne?

Ikke at jeg overhovedet vil anbefale det men L'easy skulle være det billigste og hvis man eksempelvis låner 5000 kr over 24 måneder, kommer man i alt til at betale 2000 kr i renter og gebyrer.

Jeg ville dog se om der ikke var en anden mulighed, for det er jo rigtig mange penge bare sådan at kaste ud af vinduet.

jamen det er ikke andet end 5000-7000 kr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.