forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Anonym trådstarter

Kære alle,

måske kan i hjælpe mig videre med, hvad i tænker hhv. ville gøre i denne situation.

Efter at have smidt p-pillen har jeg mestendels haft en cykluslængde på 31-32 dage.

Tager jeg udgangspunkt i de sidste tre gange jeg fik min mens har jeg dog i snit en cykluslængde på 35 dage.

Derfor ventede jeg med at teste til 4 dage efter jeg regnede med at jeg skulle få min mens. Testen var negativ, men mens udeblev. Så jeg testede igen 4 dage senere, nemlig i går. (Dvs. 8 dage efter forventet mens.) Testen var atter negativ, men mens stadigvæk ikke kommet.

I går aftes havde jeg så en lillebitte smule mens. Det var ikke mere end en meget lille plet. Det samme i dag.

Selv tænkte jeg på, at jeg lige vil vente til i morgen for at se, om der kommer mere og så tage en beslutning om at ringe til lægen el. ej.

Men er spændt på jeres råd. Nogle der har oplevet noget lignende og alligevel endte med at være gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Rebecca55

Har desværre ikke selv oplevet at gå så langt over hvor den var negativ. Men synes da du skal ringe til lægen, det er da for vildt spændene...

Anmeld

2. marts 2012

Princesspigen

jeg ved at nogle gravde er længe om at ku teste positiv, det er an på hvor meget og hvor hurtigt kroppen laver det der gravid-homon halløj..

ved også at nogle har plet blødninger det første stykke tid inde i graviditeten istedet for mens..

jeg ville ringe til lægen og spørge til råde..

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.