Hjælp piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg ville hører om i kan hjælpe min familie og jeg med hvad vi kan/skal gøre, da en i familien kører psykisk vold/psykisk terror på os?

Og er der nogen straf for sådan noget?

Vi ved sipelthen ikke hvad vi skal gøre for at det stopper nu..!

Håber i kan hjælpe piger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Troldemommi

Nu er det lidt svært at give dig et godt velmenende råd når jeg ikke kender mere til sagen, hvad er Psykisk vold/terror ? har vedkommende gjort noget der er ulovligt?

hvis ja så må der en politianmeldelse til, og hvis ikke så ville jeg nok give vedkommende klar besked på at holde sig væk fra jer og ikke give vedkommende mulighed for at komme jer nær.

Ved i hvorfor dette familiemedlem er efter jer? og om det ikke ville være muligt at snakke med vedkommende om hvor slemt i føler det er, måske er vedkommende ikke klar over hvor slemt i har det.

venlig hilsen Monica

Anmeld

1. marts 2012

Muffinmus

Lade være med at snakke med personen, lad være med at komme de samme steder??Ved ikke hvem det er jo, så har svært ved at komme med forslag som sådan.

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Nu er det lidt svært at give dig et godt velmenende råd når jeg ikke kender mere til sagen, hvad er Psykisk vold/terror ? har vedkommende gjort noget der er ulovligt?

hvis ja så må der en politianmeldelse til, og hvis ikke så ville jeg nok give vedkommende klar besked på at holde sig væk fra jer og ikke give vedkommende mulighed for at komme jer nær.

Ved i hvorfor dette familiemedlem er efter jer? og om det ikke ville være muligt at snakke med vedkommende om hvor slemt i føler det er, måske er vedkommende ikke klar over hvor slemt i har det.

venlig hilsen Monica

Personen har været efter os lige siden min lillesøster flyttede hjemmefra og vi ved ikke helt hvad grunden er til at alt dette er begyndt. Personen er ikke til at snakke med, fordi h*n mener at alt hvad h*n siger er det rigtige. H*n har også meldt min familie til kommunen, skrevet breve til os om ting der slet ikke passet, tropper op på min far's arbejde og råber af ham i 30 min. plus h*n tilmed giver min far et tillægsbrev til det h*n i forvejen havde skrevet..

Jeg syns det er frygteligt at et familiemedlem kan være på den måde.

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Lade være med at snakke med personen, lad være med at komme de samme steder??Ved ikke hvem det er jo, så har svært ved at komme med forslag som sådan.

Det er lidt svært ikke at komme de samme steder, da min familie og personen bor 7km fra hinanden, og mine søskende går på den skole i byen hvor h*n bor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.