Samlever problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

mpr

Jeg har et lille problem som jeg har brug for nogle af jer garvede baby.dk brugeres råd til.

Jeg og min kæreste flytter sammen i maj, men indtil da skulle jeg forsat bo sammen med min kammerart som jeg har aftalt med at han flyttede ud lige inden d. 1 maj..

Nu sidder jeg så her d. 1 marts og ser at han har betalt 500 kr mindre i husleje end det han skulle... Og nu kan jeg slet ikke få fat på ham.. Føler mig lidt at han er skide ligeglad med at jeg også skal have råd til og leve og at jeg ikke har råd til bare at lægge 500 kr ud til bugedet så vi kan få betalt alle regninger (tv, internet, vaskeri, husleje, el osv.) sidder lidt han har ikke snakket om at han havde problemer med at kunne betale sin husleje.. Men han har været rigtig tøse fornærmet over at han ikke bare kunne flytte før tid og bare undgå al form for husleje...

Har det sådan lidt, jeg giver ham en frist så han kan få dem ind så de ligger på min konto senest mandag morgen (burde være til at overkomme nu når det kun er torsdag) Og hvis det ikke er sket at jeg så siger han skal være ude d. 1 april i stedet...

Er det for strengt?

Gider bare ikke det der med at jeg ikke ved om jeg får de penge ind som jeg skal bruge for at betale de regninger vi har i fællesskab For jeg har ikke lyst til at tage fra min opsparing for at betale hans manglende husleje...

Er jeg helt urimelig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

FrkZier

jeg er ikke sikker på jeg forstår det korrekt? - altså han vil gerne flytte ud nu, men det må han ikke?

Anmeld

1. marts 2012

mpr

jeg er ikke sikker på jeg forstår det korrekt? - altså han vil gerne flytte ud nu, men det må han ikke?

Jo han må gerne flytte ud hvis det er det han vil, men vi har lavet en aftale om at han skulle betale husleje indtil til og med april, (altså 3 måneders opsigelse har han fået) Vi blev enige om det fordi jeg har ikke råd til at have lejligheden på egen hånd Men han vil så flytte før tid og ikke betale den sidste måneds husleje.

Skal lige siges han ville flytte ud pr. 1 marts så han nok håbede på at slippe for 2 måneders husleje

Anmeld

1. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså hvis i har aftalt at i bor sammen frem til d 1/4, så ska han da betale sin del af huslejen. Også er det da lige meget om han er der eller ik! Syntes ik at en frist til på mandag er for kort. Vh stine

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Jo han må gerne flytte ud hvis det er det han vil, men vi har lavet en aftale om at han skulle betale husleje indtil til og med april, (altså 3 måneders opsigelse har han fået) Vi blev enige om det fordi jeg har ikke råd til at have lejligheden på egen hånd Men han vil så flytte før tid og ikke betale den sidste måneds husleje.

Skal lige siges han ville flytte ud pr. 1 marts så han nok håbede på at slippe for 2 måneders husleje

okaaay så jeg med..

men altså hvis i har haft en aftale om at han skal betale til d. 1 maj har han da bare at betale ved kasse1

Anmeld

1. marts 2012

mpr

StineW79 skriver:

Altså hvis i har aftalt at i bor sammen frem til d 1/4, så ska han da betale sin del af huslejen. Også er det da lige meget om han er der eller ik! Syntes ik at en frist til på mandag er for kort. Vh stine

Vi skulle bo sammen til d. 1/5 det er lidt der problemet ligger, kunne godt overleve de 500 kr for den her måned... Men ikke hvis det også skete næste måned... Så vil jeg hellere ud og låne pengene et sted så jeg ved de er der... Tak fordi du ikke mener det er strengt at jeg vil have dem til senest mandag morgen

Anmeld

1. marts 2012

mpr

FrkZier skriver:

okaaay så jeg med..

men altså hvis i har haft en aftale om at han skal betale til d. 1 maj har han da bare at betale ved kasse1

Det er også det jeg tænker.. Håber da han kommer lidt til fornuft når han engang tjekker sin mobil... Eller hvis jeg fanger ham derhjemme... Han har i hvert fald ikke en undskyldning for at de ikke er blevet betalt..

Anmeld

1. marts 2012

Chris86

En aftale er en aftale....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.