erfaringer søger med "smertefrifødsel" - Anja Bay metoden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

baby84

Ja jeg sidder og overvejer at købe et kursus ved smertefri fødsel - anja bay metoden. Måske blot deres hjemmekursus som koster ca 1000kr.

Men er der nogen der har prøvet det og vil dele deres erfaringer. Synes det lyder lovende men tænker også om det er penge ud af vinduet?

Håber i vil hjælpe??

her er lige et link

http://www.smertefrifoedsel.dk/433/hjemmestudie-fødselsforberedelseskursus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Malli

Jeg kender ikke denne metode, men da jeg ventede min datter gik jeg til fødselshypnose.

Det handlede om at lære at få den rigtige kontakt til sin krop, styre kroppen i stedet for at den styre dig. og meget meget mere.

Det er noget af det bedste jeg har gjort. jeg opdagede først jeg havde veer, da jeg var 8 cm åben, og fødte min datter på 2 1/2 time uden nogen form for smertelindring, min pressefase varede kun 12 min, så var hun ude. Jeg havde STOR kontrol over min krop, selvom man ikke kan forestille at det kan lade sig gøre. Nu venter jeg barn nummer 2, og vil helt sikkert gøre det igen 

Anmeld

1. marts 2012

baby84

Malli skriver:

Jeg kender ikke denne metode, men da jeg ventede min datter gik jeg til fødselshypnose.

Det handlede om at lære at få den rigtige kontakt til sin krop, styre kroppen i stedet for at den styre dig. og meget meget mere.

Det er noget af det bedste jeg har gjort. jeg opdagede først jeg havde veer, da jeg var 8 cm åben, og fødte min datter på 2 1/2 time uden nogen form for smertelindring, min pressefase varede kun 12 min, så var hun ude. Jeg havde STOR kontrol over min krop, selvom man ikke kan forestille at det kan lade sig gøre. Nu venter jeg barn nummer 2, og vil helt sikkert gøre det igen 

tak for dit svar. jeg skal da helt sikkert en af delene, hvordan fik du trænet hypnosen? og handlede det om visualisering og vejrtrækning??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.