Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kæreste kan godt lide navnet Oscar-Emil, fordi det er et familie navn i hans familie.. Jeg synes også det er rigtig sødt, men har svært ved at se det navn til en baby.. Ved ikke helt om det er for langt.. Hvad synes i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
altså, jeg har altid eeeelsket navnet Oskar - og var så lidt dum at døbe min kanin det, for du kan jeg jo kun se min lille kanin for mit indre øje når jeg høre navnet ;p
men ellers synes jeg det er et rigtig sødt navn..
Hmm... Jeg kan godt li det... men synes i det hele taget at 2 navne er ALT for lange at bliver ved med at sige..
Sannek85 skriver: Min kæreste kan godt lide navnet Oscar-Emil, fordi det er et familie navn i hans familie.. Jeg synes også det er rigtig sødt, men har svært ved at se det navn til en baby.. Ved ikke helt om det er for langt.. Hvad synes i??
Oscar Emil er super sødt Vil dog stave det uden bindestreg da jeg ikke synes det høre hjemme i et navn
Rigtig fint navn.
SUPER sødt
Ja måske skulle man overveje den bindestreg, men tak for svarene.. Det blir nok det, men har sagt til min kæreste at vil ikke love det 100 procent før jeg har set den lille.. Det ku jo være det slet ikke passer til ham når vi ser ham..
En dreng i min mødregruppe hedder netop dette navn præsis på samme måde, syntes det passer rigtigt fin til en baby... Så go for it....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128