Er jeg unormal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Wiozzz

Min kæreste og jeg har netop fundet ud af vi skal være forældre, hvilket tildels var planlagt. Jeg stoppede på p-piller for 3 måneder siden, og så måtte det bare ske når det skete..

Nu er det så sket, og jeg føler mig slet ikke klar. Jeg er lige bæevet færdig med min uddannelse og skulle til og ud og afprøve arbejdsmarkedet, og føler nu jeg aldrig kommer til at få et arbejde fordi jeg kommer sent igang og min uddannelse bliver forældet.

Min kæreste er ellevild og jeg er selvfølgelig sikker på vi skal have barnet, men synes man er så enorm voksen når man får et barn, og det føler jeg mig ikke

Er det unormalt at tænke sådan, og ikke bare være ellevild over sin graviditet? Jeg er sikker på det nok skal komme med tiden, men ligenu er det lidt SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Wish

Wiozzz skriver:

Min kæreste og jeg har netop fundet ud af vi skal være forældre, hvilket tildels var planlagt. Jeg stoppede på p-piller for 3 måneder siden, og så måtte det bare ske når det skete..

Nu er det så sket, og jeg føler mig slet ikke klar. Jeg er lige bæevet færdig med min uddannelse og skulle til og ud og afprøve arbejdsmarkedet, og føler nu jeg aldrig kommer til at få et arbejde fordi jeg kommer sent igang og min uddannelse bliver forældet.

Min kæreste er ellevild og jeg er selvfølgelig sikker på vi skal have barnet, men synes man er så enorm voksen når man får et barn, og det føler jeg mig ikke

Er det unormalt at tænke sådan, og ikke bare være ellevild over sin graviditet? Jeg er sikker på det nok skal komme med tiden, men ligenu er det lidt SUK!

Tillykke med bebsen, ved ikke om det er normalt eller unormalt, da jeg ikke er gravid endnu.. 

Men ville ikke smutte uden at give en , og ønske jer al held og lykke..

Det skal nu nok blive dit ønske barn når det lige er feset ind, er jeg sikker på..

for at det snart er vores tur <3

Anmeld

1. marts 2012

Solstrålen

Jeg tror altså at det er helt normalt

Vi prøvede 1 1/2 år inden det endlig lykkedes os at blive gravide. Jeg havde i forvejen ventet et godt stk tid inden manden var klar til projekt baby, dvs godt 2 år i alt.

Da jeg testede positiv blev jeg super glad men jeg nåede da osse at blive rigtig usikker efter et par mdr. Jeg blev helt i tvivl om jeg egentlig var helt klar til det her Mor-noget ..

Du er helt normal. Du skal jo bare lige vænne dig til det.

Tillykke herfra

Anmeld

1. marts 2012

Kb

Wiozzz skriver:

Sådan tror jeg næsten ALLE kommende forældre tænker

Da jeg stod med en positiv test blev jeg så glad, så gik der et par dage så tænkte jeg FU.., hvad har vi gang i? Vi kan da ikke blive forældre, vi er jo nærmest (eller opfører os som) børn selv - vi var hhv. 25 og 27 år
Men HELDIGVIS har man næsten 9 mdr til at vænne sig til tanken og til få lidt mere selvtillid. At selvtilliden så vil svigte MANGE gange i løbet af graviditeten og ikke mindst barnets liv, er en anden sag - man finder den igen, man skal bare tro på det

Held og lykke...

Anmeld

1. marts 2012

Isaac's mor

Jeg synes jeg er blevet meget voksen under min graviditet faktisk, man tænker utrolig meget over ALTING...

Tror det helt normalt.. For.. Blir man nogensinde "voksen nok" til at få børn? Og tror ikk din uddannelse bliver forældet på så kort tid, det er jo ikk flere år det handler om, men en barsel på 12 måneder.

Plus du blir først rigtig klar når baby kommer, for lige nu har du aldrig været forældre, så det jo helt nyt.. Ligesom alle andre første gang

Du klare det sgu nok! Det ok at ha' lidt kolde fødder, tror vi alle har haft vores små panik anfald

Anmeld

1. marts 2012

MortilCilas

Wiozzz skriver:

Jeg havde det lidt anderledes, ang job osv. Stod og ikke vidste hvad jeg ville, og min kom ret uplanlagt. Men jeg var ret forvirret den første tid, var usikker på om det var det rette valg at beholde det, men vidste samtidig at jeg ikke ville kunne gå igennem en abort. Også var jeg 8 uger henne . så skulle jeg have en abort var det jo ret hurtigt det skulle ske,

Anmeld

1. marts 2012

Wiozzz

Tak skal i have alle sammen, det er virkelig nogen søde svar

Det med job, det burde jo virke som en lille ting.. Men jeg var bare så indstillet på, at nu skulle jeg ud og arbejde, tjene en masse penge og så skulle vi købe et hus.. Nu bliver det så baby, arbejde og hus.. Jeg bryder mig ikke helt om når man ikke er helt herre over tingene

Jeg tror også at der bare skal lidt tid til før man har forstået det ordentligt og bare er glad.. Jeg kan fra det ene øjeblik gå fra at tænke "det skal nok blive godt det her" til "Åhhh nej hvad har vi gang i"...

Jeg glæder mig ihvertfald til at jeg er så indforstået med det her, at jeg bare kan læne mig tilbage og nyde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.