Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er MD scanning veloverstået og vi skal have en sund, rask og dejlig lille pige
Musen fik ros af scanningssygeplejersken, fordi hun var så dygtig inde i mavsen Kunne nu ikke helt lade være med at grine lidt af det... Men dejligt hun allerede nu er dygtig -hvad skal det ikke blive til, når hun kommer ud
Og det var så dejligt at se hvor stolt og rørt kæresten var/er Han bliver bare den bedste far (med jagtgeværet i indkørslen, når hans lille datter får besøg af de slemme drenge)
Her er vores lille prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StortStort tillykke med den veloverstået scanning
projekt-ønskebarn skriver: StortStort tillykke med den veloverstået scanning
Tusinde, tusinde tak
For os var MD scanningen en stor dag og en vigtig milepæl for resten af graviditeten så det er en ubeskrivelig følelse at det går godt
projekt-ønskebarn skriver: For os var MD scanningen en stor dag og en vigtig milepæl for resten af graviditeten så det er en ubeskrivelig følelse at det går godt
Uh ja, jeg/ vi kender godt følelsen...
Både kæresten og jeg -primært jeg har ligget søvnløs flere nætter pga. bekymringer for det lille liv i maven...
Men nu er det som om man kan slappe mere af og nyde graviditeten og den lille mus der gror og har det dejligt derinde
Lige præcis, det håber jeg også at jeg kan for den første halvdel har godt nok været plaget af meget nervøsitet. Nu glæder jeg mig bare til at jeg begynder at mærke liv, det har jeg endnu ikke kunne pga en foran liggende moderkage.
projekt-ønskebarn skriver: Lige præcis, det håber jeg også at jeg kan for den første halvdel har godt nok været plaget af meget nervøsitet. Nu glæder jeg mig bare til at jeg begynder at mærke liv, det har jeg endnu ikke kunne pga en foran liggende moderkage.
Kan sagtens følge dig
Jeg har heller ikke kunne nyde graviditeten fuldt ud, da nervøsitet og/ kvalme har præget de første 19 uger
Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det snart bliver din tur til at mærke liv. Jeg har mærket hende små 2 uger nu, mener jeg det er og det er bare en ubeskrivelig følelse
Ihhh heldige dig, glæder mig helt vildt og tak for dine krydsede fingre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128