MD scanning (19+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

tabra

Så er MD scanning veloverstået og vi skal have en sund, rask og dejlig lille pige

Musen fik ros af scanningssygeplejersken, fordi hun var så dygtig inde i mavsen  Kunne nu ikke helt lade være med at grine lidt af det... Men dejligt hun allerede nu er dygtig -hvad skal det ikke blive til, når hun kommer ud

Og det var så dejligt at se hvor stolt og rørt kæresten var/er  Han bliver bare den bedste far (med jagtgeværet i indkørslen, når hans lille datter får besøg af de slemme drenge)

Her er vores lille prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

projekt-ønskebarn

StortStort tillykke med den veloverstået scanning  

Anmeld

1. marts 2012

tabra

projekt-ønskebarn skriver:

StortStort tillykke med den veloverstået scanning  

Tusinde, tusinde tak 

Anmeld

1. marts 2012

projekt-ønskebarn

For os var MD scanningen en stor dag og en vigtig milepæl for resten af graviditeten så det er en ubeskrivelig følelse at det går godt 

Anmeld

1. marts 2012

tabra

For os var MD scanningen en stor dag og en vigtig milepæl for resten af graviditeten så det er en ubeskrivelig følelse at det går godt 

Uh ja, jeg/ vi kender godt følelsen...

Både kæresten og jeg -primært jeg har ligget søvnløs flere nætter pga. bekymringer for det lille liv i maven...

Men nu er det som om man kan slappe mere af og nyde graviditeten og den lille mus der gror og har det dejligt derinde

Anmeld

1. marts 2012

projekt-ønskebarn

Lige præcis, det håber jeg også at jeg kan for den første halvdel har godt nok været plaget af meget nervøsitet. Nu glæder jeg mig bare til at jeg begynder at mærke liv, det har jeg endnu ikke kunne pga en foran liggende moderkage. 

Anmeld

1. marts 2012

tabra

Lige præcis, det håber jeg også at jeg kan for den første halvdel har godt nok været plaget af meget nervøsitet. Nu glæder jeg mig bare til at jeg begynder at mærke liv, det har jeg endnu ikke kunne pga en foran liggende moderkage. 

Kan sagtens følge dig

Jeg har heller ikke kunne nyde graviditeten fuldt ud, da nervøsitet og/ kvalme har præget de første 19 uger

Jeg krydser alt hvad jeg kan  for at det snart bliver din tur til at mærke liv. Jeg har mærket hende små 2 uger nu, mener jeg det er og det er bare en ubeskrivelig følelse

Anmeld

1. marts 2012

projekt-ønskebarn

Ihhh heldige dig, glæder mig helt vildt og tak for dine krydsede fingre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.