Er jeg ved at bryde sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg føler virkelig ikke at jeg kan mere!

Lige nu sidder jeg og kæmper med at få min engelske stil færdig til imorgen, efter et kæmpe skænderi med kæresten fordi alt går ud over ham lige i øjeblikket  

Jeg føler mig så presset. Vi afleverede en stor opgave i december måned, en rimelig vigtig opgave - svaret har vi først fået her sidst i februar, så den har virkelig fyldt mit hoved fordi det var vigtigt at jeg bestod den. Udover det har vi de sidste 2 uger været i gang med at forbedre os til en anden KÆMPE opgave + vi har almindelig skoledag og almindelige lektier for ved siden af.

Jeg ved godt at det skal være hårdt at gå i skole, men så hårdt?  Jeg laver lektier fra jeg kommer hjem kl. 15.30 til jeg skal lave mad, og så går jeg i gang bagefter til jeg er færdig med dem. Og sådan er det hver dag! Stakkels min kæreste  Jeg har ikke tid til at lave noget med ham, har næsten ikke en gang tid til at snakke med ham og høre om hans dag, så ud over alt det her har jeg sindsyg dårlig samvittighed!

Ud over det er vi bare syge herhjemme konstant fordi vi har svamp i lejligheden og boligselskabet vil bare intet gøre ved det, så nu skal der en mand ud og tjekke om det er sundhedsskadeligt at bo her!

Hmm, det hel bunder nok i at jeg trapper ned i mine smøger. Havde bare virkelig brug for at få luftet ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FrkZier

tingene kan til tider se sort ud! - men det bliver bedre! det lover jeg..

da jeg gik i gym og jeg var omkring den her tid hvor vi lige havde lavet SRP der fyldte SÅ meget, var der AT og alt muligt andet og alt hobede sig bare op - og virkede uoverskueligt, men den dag du så bliver færdig og for din eksamen, er det det hele værd!! det skal nok gå!

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

tingene kan til tider se sort ud! - men det bliver bedre! det lover jeg..

da jeg gik i gym og jeg var omkring den her tid hvor vi lige havde lavet SRP der fyldte SÅ meget, var der AT og alt muligt andet og alt hobede sig bare op - og virkede uoverskueligt, men den dag du så bliver færdig og for din eksamen, er det det hele værd!! det skal nok gå!

Puha, hvorfor skal der også være så meget nu? Og den SRP var godt nok også hård! Og man skal bare vente så længe før man får resultatet  

Vi har INTET lavet på første år og halvdelen af 2. år, hvorfor skal det hele være lige nu? Synes virkelig de er så dårlige til at glatte det ud over, så alle afleveringer ikke er på samme tid!

Glæder mig til jeg er færdig, er træt af det!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.