twinny skriver:
hehe.. Nej... Oh min hjerne vil bare ikk samarbejde for tiden.... Men det hjælper heller ikk, når man har to drenge børn i en tigerspringsperiode, som vågner kl 6 om morgen og har været oppe 10-12 gange i løbet af natten... For nu har de bestemt sig for, at de ikk er sove tid mere... gerne kl 23, 24, 01,02,03,04 og 05.... 

Pyha! Nej det er der da ikke noget at sige til, det er da praktisk talt umuligt at samarbejde med hjerneceller, der er blevet til grød.
Vi har lige haft en mild periode i forhold til din, hvor sønnike op til 4 gange om natten lå og begyndte at kalde "moooar, mooooooar - kaam (kom)" og så sprang jeg jo ud af sengen til at begynde med for at se til ham - og så ligger den lille bandit bare og taler i søvne
så nu lunter jeg lige så stille ind til ham, for der er ingen gråd eller stemning der emmer af at han er bange eller noget.. han ligger bare og kalder.. eller gjorde. Nu er der stille i Hulen igen - men i den periode gjorde det da sit indtog den efterfølgende dag i form af træthed og mindre rummelighed til både mand og barn..men det var jo bare een lille dreng.
Og du har TO med så få interval-timer
Ja, hvad forældre ikke er i stand til at magte

Anmeld