Flirtet med en anden. Dårlig samvittighed. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at en fyr har vist mig interrsse i eN periode hvir interresssen var minimal fra min kæresTes side. 

Jeg startede selv flirten og nu har den varet ved on og off siden i sommers.  Han har kysset mig eN gang og ellers har det været flirt og fræk snak og tanker. 

Jeg har kæreste der elsker mig og vi har børn. 

Har jo gjort noget jeg ik burde. Igen og igen og igen og igen. Og noget værre end andet. Er bange for jeg snart ik ka se mig selv eller ham i øjnene. Bryder mig ik om at jeg ska leve med dårlig samvittighed resten af livet. Den tanke gør så ondt. Uden han ved det har jeg gjort ham ondt. Ham der elsker mig og vil mig det bedste. Ham har jeg forrådt :-(  det er jo slet slet ik ok det jeg har gjort :-(

Jeg kan ik fortælle ham det for han ville gå fra mig og jeg ka ikke leve uden ham. 

Hvad ska jeg gøre?

Hilsen hende der hader sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Sagen er den at en fyr har vist mig interrsse i eN periode hvir interresssen var minimal fra min kæresTes side. 

Jeg startede selv flirten og nu har den varet ved on og off siden i sommers.  Han har kysset mig eN gang og ellers har det været flirt og fræk snak og tanker. 

Har jo gjort noget jeg ik burde. Igen og igen og igen og igen. Og noget værre end andet. Er bange for jeg snart ik ka se mig selv eller ham i øjnene. Bryder mig ik om at jeg ska leve med dårlig samvittighed resten af livet. Den tanke gør så ondt. Uden han ved det har jeg gjort ham ondt. Ham der elsker mig og vil mig det bedste. Ham har jeg forrådt :-(  det er jo slet slet ik ok det jeg har gjort :-(

Jeg kan ik fortælle ham det for han ville gå fra mig og jeg ka ikke leve uden ham. 

Hvad ska jeg gøre?

nu du godt selv ved det er forkert, og har det SÅ dårligt over dig - synes jeg du skal stoppe flirten helt og aldeles..

at man er i et forhold og flirter lidt med andre, er ikke unormalt og sker for mange da det kan være rart med den bekræftigelse, dog synes jeg stadig det er forkert(har et meget spidst syn på utroskab o.lgn.) og burde slet ikke finde sted, men det gør det altså nu engang - og du er bestemt ikke den eneste i verden der har oplevet/gjort det

Anmeld

29. februar 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hvad ska jeg gøre?

Du må vælge mellem din flirt eller din kæreste. Du kan ikke have mel i munden og puste.......

Anmeld

29. februar 2012

MortilElias2010

Hvis du ikke agter at denne flirt skal udvikle sig til et forhold, så er det "kun" en flirt og den skal stoppes. Stop kontakten til denne forbudte frugt og hold så for dig selv hvad du har gjort. Du må lide i stilhed og holde tand for tunge. Din mand er ikke tjent med at få noget så "uskyldigt" at vide, hvis du ingen planer om fremtiden har med denne involverede tredje part.

Anmeld

29. februar 2012

twinny

MortilElias2010 skriver:

Hvis du ikke agter at denne flirt skal udvikle sig til et forhold, så er det "kun" en flirt og den skal stoppes. Stop kontakten til denne forbudte frugt og hold så for dig selv hvad du har gjort. Du må lide i stilhed og holde tand for tunge. Din mand er ikke tjent med at få noget så "uskyldigt" at vide, hvis du ingen planer om fremtiden har med denne involverede tredje part.

Jaah jeg vidste ikk lige hvordan jeg skulle formulere det..

Men det gjorde du for mig.

Enig

Anmeld

29. februar 2012

MortilElias2010

twinny skriver:

Jaah jeg vidste ikk lige hvordan jeg skulle formulere det..

Men det gjorde du for mig.

Enig

Glad for at kunne assistere

Ja, oplever det selv. Nogen gange får andre bare formuleret ens tanker så præcist at der ingen grund er til at lægge de små grå i blød og opfinde den dybe tallerken

Anmeld

29. februar 2012

Sujan

Jeg ved desværre ikke hvad du skal gøre, andet end at stoppe det du går gang i.. du sætter i hvert fald meget over styr ved at gøre det.

Min kæreste har gjort det samme mod mig igennem min graviditet.. det gør så ondt og gør nu at jeg er gået fra ham her 4 uger før jeg skal føde, da jeg ikke kan tro at man kan finde på sådan noget hvis man virkelig elsker en anden person...

Så stop hvis du ikke vil miste din mand.. for puha det gør ondt. Det er også utroskab synes jeg

Anmeld

29. februar 2012

twinny

MortilElias2010 skriver:

Glad for at kunne assistere

Ja, oplever det selv. Nogen gange får andre bare formuleret ens tanker så præcist at der ingen grund er til at lægge de små grå i blød og opfinde den dybe tallerken

hehe.. Nej... Oh min hjerne vil bare ikk samarbejde for tiden.... Men det hjælper heller ikk, når man har to drenge børn i en tigerspringsperiode, som vågner kl 6 om morgen og har været oppe 10-12 gange i løbet af natten... For nu har de bestemt sig for, at de ikk er sove tid mere... gerne kl 23, 24, 01,02,03,04 og 05....

Anmeld

1. marts 2012

MortilElias2010

twinny skriver:

hehe.. Nej... Oh min hjerne vil bare ikk samarbejde for tiden.... Men det hjælper heller ikk, når man har to drenge børn i en tigerspringsperiode, som vågner kl 6 om morgen og har været oppe 10-12 gange i løbet af natten... For nu har de bestemt sig for, at de ikk er sove tid mere... gerne kl 23, 24, 01,02,03,04 og 05....

Pyha! Nej det er der da ikke noget at sige til, det er da praktisk talt umuligt at samarbejde med hjerneceller, der er blevet til grød.

Vi har lige haft en mild periode i forhold til din, hvor sønnike op til 4 gange om natten lå og begyndte at kalde "moooar, mooooooar - kaam (kom)" og så sprang jeg jo ud af sengen til at begynde med for at se til ham - og så ligger den lille bandit bare og taler i søvne så nu lunter jeg lige så stille ind til ham, for der er ingen gråd eller stemning der emmer af at han er bange eller noget.. han ligger bare og kalder.. eller gjorde. Nu er der stille i Hulen igen - men i den periode gjorde det da sit indtog den efterfølgende dag i form af træthed og mindre rummelighed til både mand og barn..men det var jo bare een lille dreng.

Og du har TO med så få interval-timer  

Ja, hvad forældre ikke er i stand til at magte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.