Søde søde Laurits!
Han bliver altså bare mere og mere lækker! Det kan godt ske, at det ender med, at vi skal have sendt Ida og Laurits på date, så vi kan få nogle ½ koreanske, ½ kurdiske og ½ morsingboske børnebørn!
Og hvis Alfred bliver sur, sender jeg bare Idas kommende lillesøster i stedet (altså hvis det bliver en lillesøster, hvis det bliver en lillebror må vi jo finde ud af noget andet
)...
Har I været i Randers Regnskov? Eller er det Jesperhus? Jeg synes ikke lige, jeg kan gennemskue, hvor billederne er fra, og det irriterer mine detektiv-gener!

Hvad sagde han til det? Jeg overvejer at slæbe Ida og Zilan med et eller andet sted hen i weekenden, for Serdar skal arbejde og Oliver skal til Slangerup for at spille fodbold - og det må nemlig gerne være noget med dyr, for det haaaader Oliver
, mens Zilan elsker det!
Åh, hvor jeg bare kender det der med at føle sig mega-gammel! Sådan havde jeg det også, da jeg tog finansøkonom-uddannelsen, og da var jeg vel 23-24 år, men der er altså en verden til forskel, når de andre kommer lige fra HHX og Jomfru Ane Gade!
Sjovt nok var det os med børn, der var bedst til at lave vores lektier!
Vi har også lige taget formiddagsluren fra Ida, og det fungerer fint - bortset fra at moderen håbede, hun så ville sove tidligere om aftenen, men den hedder stadig 21...
Ida "leger" også med al maden, og når hun så er ved at være mæt, ryger hele tallerkenen med resten af maden på gulvet, og så "fejer" hun lige bordet med sine arme, så eventuelle rester også ryger ned på gulvet!
Men det er jo lidt selvforskyldt, for jeg kan jo se, når hun er ved at være mæt, så jeg kan jo bare stoppe hende!
Men ellers lyder det til, at Laurits minder meget om Ida, når det kommer til mad! Vi kan dog godt få lov til at fodre hende med f.eks. havregrød så længe hun også har en ske, hun kan sidde og rode i den med!
Æj, hvor jeg håber for Jens, at der snart er noget arbejde til ham, som han hellere vil have. Er der noget at søge, eller er det helt håbløst? Jeg kan ikke huske, om du har skrevet det før, men hvad er det nu, han kan med den uddannelse han har? Jeg mindes, du har skrevet noget med, at han ved, hvad alle e-numrerne betyder...