se min fine mave 5+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

bettinaLundstrøm

Ville bare lige vise jer min fine mave frem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

L&V

bettinaLundstrøm skriver:

Ville bare lige vise jer min fine mave frem

Så fin. Endnu engang tillykke

Anmeld

29. februar 2012

bettinaLundstrøm

Månsson skriver:

Så fin. Endnu engang tillykke

Mange taak jeg får nok svært ved at skjule den helt indtil d. 14 april. men nu må vi se

Anmeld

29. februar 2012

L&V

Mange taak jeg får nok svært ved at skjule den helt indtil d. 14 april. men nu må vi se

Er det da de berømte 12uger?? Tunicaer er altid et hit i den situation

Anmeld

29. februar 2012

lycly

Ih hvor fint - tillykke med det

Anmeld

29. februar 2012

bettinaLundstrøm

Månsson skriver:

Er det da de berømte 12uger?? Tunicaer er altid et hit i den situation

ja det er det nemlig vil fortælle min mor det til min "pap" fars 50 års fødselsdag jeg havde været ude og købe en galla kjole jeg ville have på, os fordi mine svigerforældre skal kirkelig vies her til sommer så havde jeg den fine kjole til begge lejligheder, men kan hvis ikke klimme mig i den til den tid

jeg har os lige fundet alle de bluser og kjoler frem jeg har der sidder løst, så skal nok finde på noget, bare hun ikke falder mistanke skal være sammen med min mor én gang planlagt inden den store dag. og det er her d. 16 marts til min søsters 25 års fødselsdag

det skal siges mine forældre bor i middjylland og jeg i sønderjylland å vi ses ikke så ofte (heldigt nok i denne situration)

Anmeld

29. februar 2012

bettinaLundstrøm

LunaLykke skriver:

Ih hvor fint - tillykke med det

mange taak

Anmeld

29. februar 2012

L&V

ja det er det nemlig vil fortælle min mor det til min "pap" fars 50 års fødselsdag jeg havde været ude og købe en galla kjole jeg ville have på, os fordi mine svigerforældre skal kirkelig vies her til sommer så havde jeg den fine kjole til begge lejligheder, men kan hvis ikke klimme mig i den til den tid

jeg har os lige fundet alle de bluser og kjoler frem jeg har der sidder løst, så skal nok finde på noget, bare hun ikke falder mistanke skal være sammen med min mor én gang planlagt inden den store dag. og det er her d. 16 marts til min søsters 25 års fødselsdag

det skal siges mine forældre bor i middjylland og jeg i sønderjylland å vi ses ikke så ofte (heldigt nok i denne situration)

Hvor fint, men herre øv med din kjole De bliver da helt vilde din familie, ha ha ja i den situation er det da et hit de bor langt væk.. Har en fin kjole fra mammalicios jeg brugte til vores Bryllup/30års fødselsdag har kun brugt den 1 gang ku være du ku tænke dig et kig?

Anmeld

29. februar 2012

bettinaLundstrøm

Månsson skriver:

Hvor fint, men herre øv med din kjole De bliver da helt vilde din familie, ha ha ja i den situation er det da et hit de bor langt væk.. Har en fin kjole fra mammalicios jeg brugte til vores Bryllup/30års fødselsdag har kun brugt den 1 gang ku være du ku tænke dig et kig?

heh det er lidt træls for det er en skide fin kjole

det vil jeg da meget gerne

Anmeld

29. februar 2012

L&V

heh det er lidt træls for det er en skide fin kjole

det vil jeg da meget gerne

Øv altså Må jeg maile et billede af den til dig kan ikke lige få den til at ligge billeder ind her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.