Gummisko/sneakers til foråret til pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

smokin

Søges lidt inspiration til lillepigens gummisko nu vintergækkerne kigger frem. Hvordan ser din piges sko ud? Hun bruger str. 24/25 nu 

Kom frisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Sara.

Zette skriver:

Søges lidt inspiration til lillepigens gummisko nu vintergækkerne kigger frem. Hvordan ser din piges sko ud? Hun bruger str. 24/25 nu 

Kom frisk!

http://www.bykier.dk/shop/sporty-pigesko-i-2789p.h tml de er da fine :-)

Og så har siden lidt udsalg lige nu...

Anmeld

1. marts 2012

Muffinmus

Følger lige med:-)

Her har knægten nemlig et par ecco, et par new balance og et par hummel og et par hvad ved jeg sneakers...New Balance er jeg ikke særligt vild med, min søn synes de er super fine, men komforten ved dem er altså ikke høj og de virker lidt "billige i det"...på troda af at de tilsyneladende er voldsomt populære lige nu...wonder why??

Mens datteren kun har et par hun siger strammer en smule ...dog synes jeg jo de burde passe målmæssigt, men måske har hendes fod ændret sig siden efteråret i formen.

Så nu holder vi lige øje med nemme sneakers som hun SELV kan få på...det er jo det der tæller i hendes aller..også omkring str 25.

Måske et par Ecco igen, eller Bisgaard, dem har vi også været glade for før.

Anmeld

1. marts 2012

Mette.

Zette skriver:

Kom frisk!

Emilie har fået et par røde Ecco med velcro og grønne detaljer. de er super fine. Derudover har vi købt angulus sandaler også har hun et par converse lidt støvler agtige men uden foer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.