Status :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Karo

sarahb skriver:

Hvor er du bare skide sej!!!!

Det er helt vildt!!!

Hvordan hvordan??!

Jamen jeg spiser sundere og mindre.

Jeg tæller kalorier så jeg holder styr på jeg ikke spiser for meget og så jeg kan finde ud af hvilke ting der er gode at spise og hvile der ikke er. 

Derudover har jeg købt denne Hulahop ring med knopper på som jeg træner flittigt med. Og den er altså god. Jeg er lidt blå på den ene hofte, men den virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Karo skriver:

Jamen jeg spiser mindre og sundere.

Jeg har fundet en app, der tæller kalorier og som gør det nemmere at holde styr på at jeg ikke spiser for meget.

Prøv evt www.madopskrifter.nu der er mange gode opskrifter og her er der også indhold i kcal pr portion

Hvilken app? 

Anmeld

29. februar 2012

Karo

Aisha skriver:

Hvilken app? 

Den hedder shapeup og en grøn med en lille mand i

Den findes både i en gratis version og en hvor man betaler.  Men den gratis version er okay til mig behov.

Anmeld

29. februar 2012

sarahb

Karo skriver:

Jamen jeg spiser sundere og mindre.

Jeg tæller kalorier så jeg holder styr på jeg ikke spiser for meget og så jeg kan finde ud af hvilke ting der er gode at spise og hvile der ikke er. 

Derudover har jeg købt denne Hulahop ring med knopper på som jeg træner flittigt med. Og den er altså god. Jeg er lidt blå på den ene hofte, men den virker

Du er simpelthen for sej.... Det er så godt gået søde!!!

Anmeld

29. februar 2012

Karo

sarahb skriver:

Du er simpelthen for sej.... Det er så godt gået søde!!!

Tak.

Martin og jeg tager til Las Vegas i midten af April og jeg vil gerne være i mål inden, så jeg kan få shoppet "lidt" i den rigtige størrelse 

Anmeld

29. februar 2012

Lou87

Super fedt for dig! Tillykke! Jeg ka kun prale af 3 kg - æv. Men ka så ikk dyrke særlig meget motion med min sygdom, så føler ikk jeg ka tillade mig særlig meget usundt uden det gir bagslag denne gang ;-) .. ( tabte ti kg inden min graviditet hvor jeg godt ku dyrke motion )Men tror jeg ska kigge nærmer på den app

Anmeld

29. februar 2012

sarahb

Karo skriver:

Tak.

Martin og jeg tager til Las Vegas i midten af April og jeg vil gerne være i mål inden, så jeg kan få shoppet "lidt" i den rigtige størrelse 

Jeg er så misundelig.. Det bliver fantastisk!!
Det skal du nok klare det er jeg sikker på...

Ihhh hvor fedt, Vegas skal bare opleves!

Anmeld

29. februar 2012

Polarpigen

Hvor er du sej!! 

Har du ikke før og efter billeder?

Anmeld

29. februar 2012

Karo

Polarpigen skriver:

Hvor er du sej!! 

Har du ikke før og efter billeder?

Jeg er på via min telefon, men når jeg får åbnet min computer skal i nok få et par billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.