Nu gør jeg det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Alexander&Lærke

Nu gør jeg npget jeg aldrig havde troede jeg skulle gøre men er lidt desprerat og kan ikke rigtigt tage mig sammen på andre måder så håber det kan hjælpe mig.

Men jeg er hoppet på vognen med slanke milkshakes

Vil prøve at erstatte min morgenmad, frokost og aften snak med sådan en milkshakes. Har været forbi kvickly og købe jordbær milksshakes har taget 2 breve idag et til frokost og her til sen aften. Syntes den til frokost var bedre end nu Men håber virkelig jeg kan holde det.

Jeg vil spise aftenmad sammen med resten af familien ellers tror jeg ikke min søn vil spise hvis ikke jeg spiser, han har godt af at spejle sig så håber han vil spise i morgen når jeg bare skal have en jordbær drik...

Og har tænkt at spise frugt/knækbrød/grønt til mellemmåltider.

Jeg har en drøm om at tabe 10-15 kilo, jeg ved jeg kan på alm måde har jeg gjort 2 gange før hvor jeg tabte 10 kg og 12,4, så enligt burte jeg bare tage mig lidt sammen. Men syntes bare det virke som den bedste start for mig lige nu.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Mira0911

Held og lykke....  Glæder mig til at følge dig...  Hvilket mærke er jordbær shaken i du har købt? 

Anmeld

29. februar 2012

Alexander&Lærke

Mira0911 skriver:

Held og lykke....  Glæder mig til at følge dig...  Hvilket mærke er jordbær shaken i du har købt? 

Mange tak, jamen det samme som det du tog allevo som var på tilbud... nutrilett var også på bud dog 10-14 kr dyre så prøvede bare det billigste..

Anmeld

29. februar 2012

Karo

Held og lykke med kuren.

Jeg har ikke selv prøvet de her Shake, men har hørt at de smager bedst kolde med isterninger i.

Anmeld

29. februar 2012

Alexander&Lærke

Karo skriver:

Held og lykke med kuren.

Jeg har ikke selv prøvet de her Shake, men har hørt at de smager bedst kolde med isterninger i.

Tak, ja jeg kom også lige en isterning i for synets ikke den var så kold som jeg gerne ville have dem. 

Anmeld

29. februar 2012

Sommersko

jeg er også lige startet. Får en shake til morgenmad, alm aftensmad og når mine børn er startet 100% op i dagpleje en shake til frokost, når de er hjemme til frokkost, er det altså mest hyggeligt at spise det samme som dem.

skal også have smidt en 10-15 kg

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.