Efterløber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: vil en efterløber være en god ide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.884 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg kan endelig flytte fra mine forældre og kommer til at bo ca. 2,5 km fra min eks og fra vores søns børnehave og vil derfor kunne cykle med ham når han frem og tilbage mellem os. Desværre er ca 2 km af turen på trafikerede veje, så jeg tør ikke lade ham cykle selv endnu, men han er også for stor til at sidde i en cykel stol.

Jeg har så fundet et tilbud på en efterløber og kom til at tænke på om det ville være en ide. Han kan jo stadig hjule rundt og "styre", men uden risikoen for at køre galt.

Jeg har tilføjet et billed af en efterløber, i tilfælde der er nogen der ikke ved hvad det er....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Pikku Myy

Jeg kender en familie der bruger en efterløber til og fra børnehaven, og de har anbefalet den meget varmt. Jeg har ingen personlige erfaringer, men jeg kan da sende deres anbefaling videre

Anmeld

29. februar 2012

Alexander&Lærke

Altså jeg har set en far med en datter på sådan en, på den vej vi også går til bh som er hovedgaden i vores by, barnet er nok 4 år og det ser ud til at være både sjovt og sikkert. Så ja det vil jeg da mene, men hvor gammel er barnet som skal side på den, for det kommer jo nok også an på det... Men syntes det er en smart ide.

Anmeld

29. februar 2012

LISBETH:-)

Vores nabo har en og er super glad for den. Vi overvejede og købe en men de fortalte at bilerne tit overser at der er noget der hænger efter cyklen - og den er ikke så stor så den stikker op som f.eks. en cykeltrailer. Så derfor valgte vi traileren istedet

Anmeld

29. februar 2012

Ms.Momo

Mette&Alexander skriver:

Altså jeg har set en far med en datter på sådan en, på den vej vi også går til bh som er hovedgaden i vores by, barnet er nok 4 år og det ser ud til at være både sjovt og sikkert. Så ja det vil jeg da mene, men hvor gammel er barnet som skal side på den, for det kommer jo nok også an på det... Men syntes det er en smart ide.

Han er 4 år

Anmeld

29. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Ms.Sunshine skriver:

Jeg kan endelig flytte fra mine forældre og kommer til at bo ca. 2,5 km fra min eks og fra vores søns børnehave og vil derfor kunne cykle med ham når han frem og tilbage mellem os. Desværre er ca 2 km af turen på trafikerede veje, så jeg tør ikke lade ham cykle selv endnu, men han er også for stor til at sidde i en cykel stol.

Jeg har så fundet et tilbud på en efterløber og kom til at tænke på om det ville være en ide. Han kan jo stadig hjule rundt og "styre", men uden risikoen for at køre galt.

Jeg har tilføjet et billed af en efterløber, i tilfælde der er nogen der ikke ved hvad det er....

ville helt klart købe sådan en her, som vi har...

Den kan bruges på deres alm cykel og skifter de til en større cykel er det blot at skifte beslag fra den gamle cykel og over på den nye.

Også når han begynder at kunne cykle selv, kan man jo når han bliver træt -skal krydse en stærkt trafikeret vej - koble ham på igen...

Den koster det samme som en efterløber - men denne skal ikke skiftes ud når barnet vokser.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. februar 2012

Ms.Momo

ville helt klart købe sådan en her, som vi har...

Den kan bruges på deres alm cykel og skifter de til en større cykel er det blot at skifte beslag fra den gamle cykel og over på den nye.

Også når han begynder at kunne cykle selv, kan man jo når han bliver træt -skal krydse en stærkt trafikeret vej - koble ham på igen...

Den koster det samme som en efterløber - men denne skal ikke skiftes ud når barnet vokser.

Det kunne vi selvfølgelig også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.