Så fri dog, din klaphat....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

TeamRocket

Det er skønt at være gift  Hihi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FrkZier

jette1983 skriver:

Har lige læst at det er 12 par hvide silkehandsker manden skal af med hvis han siger nej :-)

det var d. 24 - det er der det er skud dag

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

jette1983 skriver:

Har lige slået det op og det er kvinderne, et nej fra manden koster 12 par hvide silkehandsker ;-)

Hmm.... De har ikke været særlig informeret dem der fortalte mig det... 

Anmeld

29. februar 2012

jette1983

det var d. 24 - det er der det er skud dag

Aha.. Så var det alligevel forkert, men så er der jo slet ikke noget særligt idag, det er bare en helt alm. Dag? Eller hvordan?Rettede lige for bliver da helt forvirret?

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

jette1983 skriver:

Aha.. Så var det alligevel forkert, men så er der jo slet ikke noget særligt idag, det er bare en helt alm. Dag ;-)

hehe det en speciel dag for dem der har fødselsdag idag det har de jo ikke så tit hehe..

Anmeld

29. februar 2012

Zafir

Det er den 24. Feb i et skudår at damerne må fri. Så det er for sent..

Anmeld

29. februar 2012

jette1983

FrkZier skriver:

hehe det en speciel dag for dem der har fødselsdag idag det har de jo ikke så tit hehe..

Du har da så evigt ret ;-) godt der er nogen der har styr på det :-) Er der egentlig noget med at der er en dag hvor rollerne er byttet rundt? Ved du det?

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

jette1983 skriver:

Du har da så evigt ret ;-) godt der er nogen der har styr på det :-) Er der egentlig noget med at der er en dag hvor rollerne er byttet rundt? Ved du det?

hehe, jeg var selv lidt i et dilemma her til aften, da min eks-svigerfar har fødelsdag idag, men vi har jo altid bare fejret det d. 1/3 så var i tvivl om jeg skulle ringe og sige tillykke eller ej haha men han fik så en lykønskning

hmm.. ikke hvad jeg har hørt om, andet end d. 24 hvor det er skuddag og kvinderne må fri

Anmeld

29. februar 2012

jette1983

FrkZier skriver:

hehe, jeg var selv lidt i et dilemma her til aften, da min eks-svigerfar har fødelsdag idag, men vi har jo altid bare fejret det d. 1/3 så var i tvivl om jeg skulle ringe og sige tillykke eller ej haha men han fik så en lykønskning

hmm.. ikke hvad jeg har hørt om, andet end d. 24 hvor det er skuddag og kvinderne må fri

Man kan hurtigt komme i klemme :-) Jeg tror heller ikke der er sådan en dag hvor mændene må fri, det må de vel hver dag, ja og kvinderne også for den sags skyld, traditionen er vist fra gammel tid hvor det var helt uhørt at det var kvinden der friede hehe

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

jette1983 skriver:

Man kan hurtigt komme i klemme :-) Jeg tror heller ikke der er sådan en dag hvor mændene må fri, det må de vel hver dag, ja og kvinderne også for den sags skyld, traditionen er vist fra gammel tid hvor det var helt uhørt at det var kvinden der friede hehe

hehe ja, han blev dog glad for jeg huskede hans fødselsdag selvom det jo er noget tid siden jeg gik fra hans søn

ja mænd må vel bare fri når de har tid,lyst og lejlighed - min svigerfars kæreste friede faktisk til ham der d. 24 jeg er bare helt op og køre over det, eeelsker sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.