2. jordmoder besøg overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

sofiell89

Og sikke da en omgang. Endnu en afløser (ligesom sidst), og IT nedbrud så vi kom først igang 30 min efter planen, og jeg blev utålmodig, irritabel og tissetrangende

Symfy. var på 27cm, og hun skønnede Line til at være omkring de 1100g. Dog var hun meget i tvivl, da min moderkage lå og drillede

Min urinprøve var heller ikke pæn - den slog ud på glykosen Godt jeg skal til Glukosetest på fredag. Dog var jeg næsten godt klar over det, da sukker er det eneste der har kunne holde min kvalme lidt nede, så kage er der spist meget af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

grøn · ært

Træls omgang Men snyyyd I fik skønnet barnets vægt - det gjorde vores jordemoder slet ikke.. ØV hvor blev jeg trist. Håbede virkelig at få at vide, hvor stor vores fister er..

Træls med de skiftende jordemødre altså!! Men, hvis du havde den samme gennem hele forløbet, kan du jo stadig ikke være sikker på, at det er hende der er med til fødslen. Det fandt jeg ud af til 2. jordemoder besøg og HOLD OP hvor blev jeg bare pisse mobset >< Ja, undskyld, men jeg troede da det var derfor man blev tildelt en jordemoder; for at man kunne blive tæt med hende, der skulle glo en op i skrævet og være med til sit livs største oplevelse. Men nej.............. 

Held med sukkerbelastningen på fredag!  for, at du fortsat kan spise kager ;-P 

Anmeld

1. marts 2012

JH12

Det var da en træls omgang..
Har du endnu ikke mødt din jordmor? (lyder til du bare har afløsere)

Men dejligt den lille vokser.. også selvom morderkagen drillet lidt..

Håber da din Glukosetest er bedre på fredag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.