Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Ja det er jo det.. Min bil er desværre pakket helt op. Sådan er det med en bette bil...(som vi egentlig håber er solgt inden og gerne meget hurtigt.. haha)
Ja det er jo det.. Min bil er desværre pakket helt op. Sådan er det med en bette bil...(som vi egentlig håber er solgt inden og gerne meget hurtigt.. haha)
Hahah så må i gå derhen alle sammen.. Så kan vi følges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Hahah så må i gå derhen alle sammen.. Så kan vi følges
Frk-Lotusblomst skriver: Haha.. Regner så sandelig med at få en ny Der er lige langt nok fra grenaa til serup på gåben.. hehe
Haha.. Regner så sandelig med at få en ny Der er lige langt nok fra grenaa til serup på gåben.. hehe
Ja hold da helt op.. Der er jo MEGA langt...
Men håber vi ses
AalborgPigen skriver: Ja hold da helt op.. Der er jo MEGA langt... Men håber vi ses
Ihh ville så gerne .. Hvis ikke jeg boede i den anden ende af landet
morethanperfect skriver: Ihh ville så gerne .. Hvis ikke jeg boede i den anden ende af landet
Hvis du/I skulle få lyst, så ved du at du kan sove her...
Mira0911 skriver: Hvis du/I skulle få lyst, så ved du at du kan sove her...
Tak smukke
Jeg håber på at høre fra Becks en dag......... ellers kommer jeg nok ikke æv. Synes det er lidt langt at køre alene.
morethanperfect skriver: Tak smukke
Altid...
Zette skriver: Jeg håber på at høre fra Becks en dag......... ellers kommer jeg nok ikke æv. Synes det er lidt langt at køre alene.
Prøv at skriv til hende på facebook....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128