hihi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

Strack

Jeg er sørme blevet blokeret på netbaby fordi jeg har forsøgt at hjælpe Ulrikke vej hertil *GG*

har kun skrevet i "koder" og det blev så slettet, skrev så et nyt med hov det blev vist slettet og så hmm hvordan mon jeg kan hjælpe dig! det er så også slettet og nu er min IP blokeret *GG*
det er jo lige DET der gør man elsker den side
GODT vi har fundet en ny!! det andet er sku for plat!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

Tina2

Ha ha ja jeg kunne godt se der var blevet slettet nogle indlæg, de er altså ret latterlige derinde.......

Kigger dog stadig en del på "ordet er frit" men kan helt klart bedst li den her "ordet er frit" da det er meget mere personligt når man kan se folk på billederne:-)

Kram Tina (som elsker den her side)!!!!!

Anmeld

27. marts 2009

lene

Velkommen i klubben prøvede det samme og blev også banned, det er lidt til grin, men dem om det , men vi kan godt blive enige om at det er for plat
knus lene som også syntes det er super med denne her side

Anmeld

27. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja... Man kan ikke sige en skid derinde, uden man bliver slettet eller banned

Det sjove er, når man har lov til at sige hvad man har lyst til, så har man jo ikke lyst til at være 'uartig'... men så systemet er så stramt at man bliver kvalt, så har man lyst til at flygte og være uartig...

Men jeg er også lykkelig for at vi har fundet et godt sted at bo!!!

Anmeld

27. marts 2009

JulieE

Jeg er også blevet medlem af den lille eksklusive klub, der forsøgte at guide Ulrikke over til os og derfor ikke må skrive på NB mere.... Hvor er det latterligt!!!! Jeg fårdet præcis som Zafir. Får virkelig lyst til at være uartig Har siddet og overvejet at skrive en mail yil dem og forklare hvorfor vi er flyttet og hvor irriterende de er blevet..... Må nok hellere lade være.
Længe leve BABY.DK!!!! Håber Ulrikke nåede at se en af vores beskeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.