Flest drenge eller piger denne måned???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

benzon

projekt-ønskebarn skriver:

Har hørt nogen sige at det er pigernes år i år men tror ikke helt på sådan noget men synes det kunne være sjovt at lave en liste med hvilke køn vi venter os og se om der er overtal af det ene. Tænker at de fleste snart har været til MD scanning  

Vi venter selv en pige 

vi venter os en lille skøn dreng på 317g han vejer nok lidt mere nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Nattøs

vi venter os en pige skal til scanning i morgen igen, da scannings damen ikke mente hun kunne se hendes overlæbe. Dog havde både kæresten og mig set den, så det bliver bare en hygge scanning.. skal siges at pigen lå med hånden hen over overlæben flere gange aner ikke hvad hun vejer eller hvor lang hun er, men håber vi finder ud af det i morgen.

Anmeld

7. marts 2012

sarahjylland

på babygalleri er der flest drenge

Anmeld

7. marts 2012

projekt-ønskebarn

Mener også at jeg har hørt et sted at det er drengenes år i år, men whatever, der bliver jo hvert år født flest drenge så om det holder stik aner jeg ikke. Kender bare rigtig mange der fik piger sidste år  

Anmeld

12. marts 2012

sarahjylland

I den gruppe jeg er i på babygalleriet er vi 14 hvoraf de 2 er piger resten er drenge så det med pigeår det tror jeg ikke helt

Anmeld

12. marts 2012

projekt-ønskebarn

Nej, der er nok ikke hold i noget af det, men nu meget sjovt at se hvordan procent forskellen ligger for drenge og piger Pt for juli måned herinde, tror jeg at den er rimelig lige

Anmeld

12. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så har vi været til kontrol scaning her i uge 24! 

Vi ska ha endnu en dejlig lille pige! Hun vejer ca 681g, så hun ligger rigtig fint på kurven. Dejligt. Vh stine

Anmeld

12. marts 2012

projekt-ønskebarn

Dejligt . Stort tillykke med den veloverstået scanning

Anmeld

15. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Dejligt . Stort tillykke med den veloverstået scanning

Hov så først dit svar nu, fordi det ik var lavet som et citat. Mange tak! Vh stine

Anmeld

15. marts 2012

projekt-ønskebarn

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.