Dagplejemødre..... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Klumpe-dumpe

Rebecca55 skriver:

Som de andre også skriver er det meget forskelligt fra kommune til kommune. Vores trillinger starter i dp i morgen og de er 9 mdr., mens der er en dreng mere som er 16 mdr. Hun får ikke flere børn, da vores er så små og fortidligt fødte, så der tager de hensyn til vores 3 børn. Men ellers hedder normeringen i vores kommune 5 børn pr. dp.

Guuuud er dine 3 rollinger allerede SÅ gamle  Synes lige det var igår de hilste på verden, udenfor den 1-værelset

er de begyndt at kravle rundt???

Glæder du dig, til at få lidt DIG tid eller????

Undskyld min nysgerrighed, men det er ikke så ofte jeg falder over indlæg fra dig, så nu fanger jeg dig lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Rebecca55

Lille fe skriver:

Guuuud er dine 3 rollinger allerede SÅ gamle  Synes lige det var igår de hilste på verden, udenfor den 1-værelset

er de begyndt at kravle rundt???

Glæder du dig, til at få lidt DIG tid eller????

Undskyld min nysgerrighed, men det er ikke så ofte jeg falder over indlæg fra dig, så nu fanger jeg dig lige

Ja det er gået aaaaalt for stærkt... De kryber rundt på livet løs og er også snart oppe på knæ. Men de styre deres gåvogne som om de aldrig havde lavet andet. Min status på facebook i går hed: Lige nu hænger Jonathan i gardinerne, Sebastian ruller alle mine fryseposer ud og Isabell er ved at se om hun kan bruge noget i vores køkkenskabe... Så der er godt gang i den her hjemme efterhånden, men det er super fedt. 

Det bliver hårdt at skulle undværre dem, for har jo stort set ikke været væk fra dem endnu. Men samtidig glæder jeg mig også til at finde mig selv igen, for hele min tid har indtil nu KUN handlet om mine dejlige børn.  

Anmeld

1. marts 2012

Ansemusen

Hold da op 5 faste børn er mange! Hvis de ER faste altså?

På Frederiksberg må de have 3 børn fast, og max. 5, når de skal afløse for en anden dagplejer, som er syg eller har ferie.

De må kun have to børn, hvis børnene er under 13 måneder.

Anmeld

1. marts 2012

Lone Jakobsen

her i kommunen er der ingen regler for alder. det hedder bare max 5 børn under skole alderen.

Anmeld

1. marts 2012

Klumpe-dumpe

Rebecca55 skriver:

Ja det er gået aaaaalt for stærkt... De kryber rundt på livet løs og er også snart oppe på knæ. Men de styre deres gåvogne som om de aldrig havde lavet andet. Min status på facebook i går hed: Lige nu hænger Jonathan i gardinerne, Sebastian ruller alle mine fryseposer ud og Isabell er ved at se om hun kan bruge noget i vores køkkenskabe... Så der er godt gang i den her hjemme efterhånden, men det er super fedt. 

Det bliver hårdt at skulle undværre dem, for har jo stort set ikke været væk fra dem endnu. Men samtidig glæder jeg mig også til at finde mig selv igen, for hele min tid har indtil nu KUN handlet om mine dejlige børn.  

Åh det lyder så fantastisk med de 3 krudtugler

Kan godt forstå du er splittet, med de skal i dp - men ungerne vil få en fest, og når du lige har trukket vejret, finder du temmelig sikkert ud af hvor dejligt det er, at kunne smide fusserne op et kort øjeblik og bare være til.

Håber de 3 basser, have en rigtig god dag i dag.

Anmeld

1. marts 2012

Rebecca55

Lille fe skriver:

Åh det lyder så fantastisk med de 3 krudtugler

Kan godt forstå du er splittet, med de skal i dp - men ungerne vil få en fest, og når du lige har trukket vejret, finder du temmelig sikkert ud af hvor dejligt det er, at kunne smide fusserne op et kort øjeblik og bare være til.

Håber de 3 basser, have en rigtig god dag i dag.

Det gik rigtig fint i dag i dp. De var der ikke så længe og jeg var der hele tiden. Vi har aftalt at de skal prøve at være der alene fra på mandag af, så det er jeg spændt på.

Anmeld

1. marts 2012

Tona

LISBETH:-) skriver:

Hun må have 5 børn uanset alder. Men mener dog ikke man må tage børn ind der er under hmmm er det 6 mdr eller ihvertfald der omkring.

Passer hun daglig i mange timer den lille baby på 1 måned?

De må ikke normalt tage børn ind under 6 mdr, men der kan dispenseres ned til 4 mdr hvis moren er handicappet og har brug for aflastningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.