Visdomstænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

-Sigrid-

Øv øv øv... Jeg er ved at få min 3. visdomstand og aaaav! Agnethe skal være velkommen til at græde når hendes tænder kommer 

Hvad kan jeg gøre for at det gør mindre ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

-Sigrid- skriver:

Øv øv øv... Jeg er ved at få min 3. visdomstand og aaaav! Agnethe skal være velkommen til at græde når hendes tænder kommer 

Jeg spiste frosne agurker skar dem i strimler og i fryseren det hjalp da jeg også spiste en helveds masse pernodiler

Anmeld

29. februar 2012

Tona

-Sigrid- skriver:

Hvis der er moderat slemt så spis Panodil max 8 i døgnet.

Hvis det er virkelig slemt, så spis max dosis af Ipren oven i. Forstået sådan at du spiser 2 Panodil og 2 Ipren sammen ligeså mange gange om dagen som du må i følge pakningen

Anmeld

29. februar 2012

-Sigrid-

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Jeg spiste frosne agurker skar dem i strimler og i fryseren det hjalp da jeg også spiste en helveds masse pernodiler

Tak Mon ikke de smertestillende gjorde lidt også ^^ ?

Anmeld

1. marts 2012

-Sigrid-

Amandas-mor skriver:

Hvis der er moderat slemt så spis Panodil max 8 i døgnet.

Hvis det er virkelig slemt, så spis max dosis af Ipren oven i. Forstået sådan at du spiser 2 Panodil og 2 Ipren sammen ligeså mange gange om dagen som du må i følge pakningen

Tak tak 

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Nogle har haft glæde af Aftamed, har dog ikke selv kunne bruge det. Ellers kan man få noget ved lægen, som bedøver, sådan noget grønt væske man skyller munden med, det hjælper rigtig godt, men kan desværre ikke huske hvad det hedder

Anmeld

3. marts 2012

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Nogle har haft glæde af Aftamed, har dog ikke selv kunne bruge det. Ellers kan man få noget ved lægen, som bedøver, sådan noget grønt væske man skyller munden med, det hjælper rigtig godt, men kan desværre ikke huske hvad det hedder

Mange tak søtte - det kan jeg jo tage op ved 8 uger tjekket 

Anmeld

3. marts 2012

Mor til Majbørn

Is og isterninger. Chokoladeis er klart bedst.

Af åbenlyse grunde

Anmeld

3. marts 2012

-Sigrid-

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Is og isterninger. Chokoladeis er klart bedst.

Af åbenlyse grunde

Haha har levet af isterninger siden jeg fødte for halvanden måned siden, har ikke virket endnu

Anmeld

3. marts 2012

pemiro

-Sigrid- skriver:

Jeg tyggede tyggegummi, fordi det gør at man tygger tandkødet væk ved tanden.. Og det er noget med at det er når tanden skal

Bryde dette at det så gør ondt...

Jeg tygede det jo så der hvor tanden skulle frem det gør lidt nas i et par dage men så er det også det.. Var det i hvertfald her med mine fire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.