Hvad sker der med maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

kvinde84

Jeg har døjet med plukveer nu i mange uger. De sidste 1-2 uger synes jeg dog at de er blevet flere og kraftigere. Jeg har dog fundet ud af, at det hele nok ikke er plukveer, nogle gange er det altså ungen der vender eller drejer sig, så min mave spænder heelt vildt og bliver helt deform. Dette sker flere gange i løbet af dagen. Er det normalt at den omrokerer så meget nu? Jeg er træder i morgen ind i 3 trimester.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Guldimaven

Vi er ca lige langt.. Jeg er 27+0 i dag.. 

Og jeg oplever det samme!  Så jeg tror da det er helt normalt.. 

Nogle gange er min mave også helt skæv, og kan mærke han bakser rundt derinde!  Og af og til bliver maven også sten hård, andre gange kan jeg sagtens trykke ind på den!

Anmeld

29. februar 2012

Giraffen

kvinde84 skriver:

Jeg har døjet med plukveer nu i mange uger. De sidste 1-2 uger synes jeg dog at de er blevet flere og kraftigere. Jeg har dog fundet ud af, at det hele nok ikke er plukveer, nogle gange er det altså ungen der vender eller drejer sig, så min mave spænder heelt vildt og bliver helt deform. Dette sker flere gange i løbet af dagen. Er det normalt at den omrokerer så meget nu? Jeg er træder i morgen ind i 3 trimester.  

jeg har det omvendt synes slet ikke jeg har haft plukveer (eller har opdaget dem) men nogen gange skifter maven form og hun vender sig helt fjollet

så jeg tror det er meget normalt 

Anmeld

29. februar 2012

Muffinmus

ork ja, der er jo ikke meget palds derinde til dem, så selvfølgelig vil de mase og ae rundt derinde og det kan sørme føles som om de er ved at bryde ud af maveskindet:-)Sådn har mim også gjort med de andre og også den her gang...det kan gøre mega ondt noge gange når hun spænder ud et sted:-)

Plukveer har jeg da også, de følger jo med det at være gravid for de fleste i større eller mindre omfang.Min niver helt om i numsen og nogle gange ned i det ene år, men det er jeg altså ikke bekymret over.

Anmeld

29. februar 2012

kvinde84

Ja, jeg er jo førstegangs gravid, så det er lidt svært at vide hvornår man skal være bekymret eller ikke. Men som jeg kan høre, så lyder det til at være helt normalt

Anmeld

29. februar 2012

l.kjoeller

kvinde84 skriver:

har også oplevet det så tidligt så tror det helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.