Strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

female

Er I begyndt at få strækmærker?

Jeg er i uge 26, og har - 7-9-13 - ikke fået nogen endnu. Efter at have læst at 90 pct af alle gravide får dem, er det dog nok blot et spørgsmål om tid, inden de dukker op.

Hver morgen smører jeg mig ind i matas' mavecreme (har efterhånden fået brug en del krukker) og hver aften i biooil. Jeg tror ikke på, at det virker, men tænker hvad nu hvis det faktisk hjælper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

M&R

female skriver:

Er I begyndt at få strækmærker?

Jeg er i uge 26, og har - 7-9-13 - ikke fået nogen endnu. Efter at have læst at 90 pct af alle gravide får dem, er det dog nok blot et spørgsmål om tid, inden de dukker op.

Hver morgen smører jeg mig ind i matas' mavecreme (har efterhånden fået brug en del krukker) og hver aften i biooil. Jeg tror ikke på, at det virker, men tænker hvad nu hvis det faktisk hjælper.

Har heldigvis heller ikke fået nogen endnu... men min mor liger et spindelvæv over maven så tror de kommer... massere min mave hver aften i mandelolie i håb om at det hjælper bare lidt... ik at jeg tror det gør men så kan jeg ik ærge mig over at jeg ikke gjorde noget:-):-)

Anmeld

29. februar 2012

LilleLene

strækmærker har noget med hormoner og genetik at gøre, man behøves ikke at få dem

Jeg har så tilgengæld fået på lårene og brysterne

og dem på lårene kom da jeg var i 6 uge, så det er ikke fordi min hud har strukket sig, efter som jeg ikke har taget mere på end min startvagt

Anmeld

1. marts 2012

lio

Ikke endnu ( på maven)

Men fik før mange år siden, da min krop gik fra pige til kvinde.  på hofte, ben og bryster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.