Hvor tidlig fik i mave på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Heej

jeg er lidt nysgerrig om hvornår man kunne begynde at fornemme en lille bule på maven, jeg er kun 5+1 idag og jeg sys allerede man kan se det. tror det bliver svært at holde hemmeligt til uge 12.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

lycly

Der gik meeeget længe før min mave begyndte at vise sig som en gravid mave.

Det her er et af mine første mavebilleder, for der var absolut intet at tage billede af før - jeg er 25+5 på billedet

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Hold da op, min er nok halv af det din er der.

Anmeld

29. februar 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Heej

jeg er lidt nysgerrig om hvornår man kunne begynde at fornemme en lille bule på maven, jeg er kun 5+1 idag og jeg sys allerede man kan se det. tror det bliver svært at holde hemmeligt til uge 12.

Altså det kom ligeså stille så det er svært at sige, men hvert fald i uge 20 kunne man se der var noget i maven  måske også lidt før... du kan selv kigge mine billeder

Anmeld

29. februar 2012

Kay

jeg kunne ikke holde det hemligt til uge 12....

her er min første mave billed tråd

https://www.baby.dk/debat/156993pi1/uge-12/fra-46-til-113.aspx

Anmeld

29. februar 2012

Ditte-3

min har man kunne se siden uge 14 og jeg er uge 20 nu og syntes min mave er giga

Anmeld

29. februar 2012

projekt-ønskebarn

Man har heller ikke kunne se meget mave hos før nu hvor jeg er i uge 20 og den er begyndt at blive hård. Før det har jeg bare set lidt tyk ud  

Anmeld

29. februar 2012

morbibi

Anonym skriver:

Heej

Det er jo meget individuelt, for hvis du i forvejen var tyk, så er chancen mindre for, at det kan ses tidligt. Men er du tynd, så ses bulen jo hurtigere. Og for fleregangs gravide, så ses det hurtigere (hos mange).
Jeg selv har prøvet at være 20 uger henne, før jeg selv synes det var en gravid mave . Men jeg har også prøvet det modsatte og denne her gang, kunne det ses tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.