Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg savner at se jeres smukke unger - smid et par billeder i denne tråd, så bliver jeg glaaaaaaaaaaaaad
Her kommer Alfred:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Arhem sjældent har jeg da hørt en bedre ide!! Der kommer billeder af Laurits når han er puttet og jeg kan få conputeren for mig selv. Alfred er virkelig en smuk, smuk dreng. Ih de kinder må få en fantastisk masse kys - de er jo uimodståelige! Btw --> Hipstamatic
Ih han er lækker!! Jeg elsker han små tykke kinder og arme, og hans flotte mørke øjne!! (Bemærk hvor få jeg har evnet at udvælge... det hænger ret meget sammen med at jeg lige har smidt knapt 30 i en anden tråd... )Felix spiser nutella-rugbrødsmad... hvad gør man ikke for at få et MØB barn til at spise... ?!
Lækre unger I har!
Her er et par billeder af vores Ida.
Jeg er en knold til at opdatere herinde, ups Men jeg kan da lige smide et par billeder af den unge herre..
Jaaah mand, billeder!
Jeg havde selv tænkt tanken, men havde ikke lige fået taget mig sammen til at gøre noget ved det!
Hvor bliver jeres unger store - der er jo ingen babyer tilbage!
Mettemus skriver: Arhem sjældent har jeg da hørt en bedre ide!! Der kommer billeder af Laurits når han er puttet og jeg kan få conputeren for mig selv. Alfred er virkelig en smuk, smuk dreng. Ih de kinder må få en fantastisk masse kys - de er jo uimodståelige! Btw --> Hipstamatic
TAK! Jeg elsker også den app! Mmm, har lige nydt de fine billeder af L på face
AnneBJ skriver: Ih han er lækker!! Jeg elsker han små tykke kinder og arme, og hans flotte mørke øjne!! (Bemærk hvor få jeg har evnet at udvælge... det hænger ret meget sammen med at jeg lige har smidt knapt 30 i en anden tråd... )Felix spiser nutella-rugbrødsmad... hvad gør man ikke for at få et MØB barn til at spise... ?!
Jeg kender det, Alfred fik også alle mulige ulovlige ting da han havde møb Skøn skøn lille Lixen
CamiRon skriver: Lækre unger I har! Her er et par billeder af vores Ida.
Hvor er hun dygtigt, så fint hun står. Tillykke med 1 års dagen, går ud fra det er den i fejrer med flag?
Janni. skriver: Jeg er en knold til at opdatere herinde, ups Men jeg kan da lige smide et par billeder af den unge herre..
Nååååh han er skøn Silas - og sød gyngehest, den er jeg misundelig på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128