Så er første DP-uge gået, og mor er glad!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Hyner

Først vil jeg gerne sige til dem, der har sendt forstående samt støttene svar til mit indlæg om dpstart, af hjertet tak... For jeg var nervøs:'((LÆS: DØDnervepirrende-nervøs) da jeg afleverede hende.. Men ugens timer var således : mandag: 8-12, tirsdag-torsdag: 8-16, og fredag(idag) 8:12 og det er gået så godt(L) Emma har været en (ifølge dp) en stille og vildt opmærksom pige.. Hun GLOOOR efter de andre børn og prøver at spise såvidt muligt som de andre(dvs hun skal ha frugt sammen med de andre og hvis de får noget knækbrød af en slags(noget der ligner men er meget blødere) så skal Emma også.. Og hun spiste sgu en hel plade8D!!!!! Mor her er vildt indponeret, over det lille skind og stolt som en pave. Nu er min lille bebs blevet en stor pige...... Men det er da en hård nød at knække at sende dem afsted til en fremmede... Mon ikke det er lidt nemmere anden gang(?)??!!! Derimod mor her, så går det ikke for godt.. Jeg har fået mange flere smerter i min ryg og skal for alvor have noget smertestillende (der virker!!!!) da jeg næsten ikke kan få mig en nattesøvn(det forklarer mit fravær). Jeg er bare glad for at jeg ikke skal op med Emma en millard gange om natten. Med ønsket om en god weekend til alle, Krams Henriette(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Kaufie

Tillykke med den fine opstart i dp. Jeg kan da godt forstå du er pavestolt! Som jeg vist har nævnt et par gange, er jeg glad for at læse om jeres succes'er hos dp'erne - nu er det endelig faldet på plads hvor WIlliam skal være (ihvert fald de første par mdr), så nu skal vi til at tilpasse hans søvnrutiner til dem, de andre har. Øv med din ryg - er der ikke andre behandlingsmetoder end smertestillende. Jeg har måske ikke helt fulgt så godt med - men har du været ved kiropraktor eller andre behandlere, der kan udrette et eller andet? God weekend til dig også Mette

Anmeld

7. marts 2008

Hyner

Hejsa Mette
Jeg har kun lavet et enkelt indlæg, ang. ryggen så du er lovlig undskyldt;)
Men sagen er den at jeg havede været til undersøgelse ved doktormanden og han har videresendt mig til sygehuset til en scanning. Han havde det ikke godt med at sende mig til en kiro eller fyse før der kunne siges, hvad der er problemet. Og scanningen er d.18, så halvanden uge endnu....

Dejligt at i har fundet en løsning på jeres pasningsproblem indtil videre!!!
Krams Henriette.

Mette Kaufmann skriver:

Øv med din ryg - er der ikke andre behandlingsmetoder end smertestillende. Jeg har måske ikke helt fulgt så godt med - men har du været ved kiropraktor eller andre behandlere, der kan udrette et eller andet?

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

jamen selvfølgelig er lille Emma da bare eksemplarisk hos dp - hvorfor skulle hun ikke være det?Og med hensyn til anden gang.. JA, det bliver meget nemmere - jeg kan ikke hurtigt nok få smidt Malte af sted, jeg bekymrer mig ikke det mindste!! (hvem sagde ravnemor!?)

Men øvøvøvøv med din ryg! Hvad sagde din scanning, hvis altså du har været afsted?

Marie - der har ondt af stakkels Hyner

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Stakkels Hyner, ja!
Det er vist også gået min næse forbi, det med ryggen!

Men hvor er det dejligt at høre at I har haft en veloverstået uge!! :D
Det kan jo ikke være bedre så!!

Trine - Der også satser på at ALT bliver nemmere næsten gang ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.