Først vil jeg gerne sige til dem, der har sendt forstående samt støttene svar til mit indlæg om dpstart, af hjertet tak... For jeg var nervøs:'((LÆS: DØDnervepirrende-nervøs) da jeg afleverede hende.. Men ugens timer var således : mandag: 8-12, tirsdag-torsdag: 8-16, og fredag(idag) 8:12 og det er gået så godt(L)
Emma har været en (ifølge dp) en stille og vildt opmærksom pige.. Hun GLOOOR efter de andre børn og prøver at spise såvidt muligt som de andre(dvs hun skal ha frugt sammen med de andre og hvis de får noget knækbrød af en slags(noget der ligner men er meget blødere) så skal Emma også.. Og hun spiste sgu en hel plade8D!!!!!
Mor her er vildt indponeret, over det lille skind og stolt som en pave.
Nu er min lille bebs blevet en stor pige...... Men det er da en hård nød at knække at sende dem afsted til en fremmede... Mon ikke det er lidt nemmere anden gang(?)??!!!
Derimod mor her, så går det ikke for godt.. Jeg har fået mange flere smerter i min ryg og skal for alvor have noget smertestillende (der virker!!!!) da jeg næsten ikke kan få mig en nattesøvn(det forklarer mit fravær). Jeg er bare glad for at jeg ikke skal op med Emma en millard gange om natten.
Med ønsket om en god weekend til alle, Krams Henriette(H)
Anmeld