Jeg tror jeg ender her i 2 kvartal ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

Mca<3

Havde termin i går og tror ikke på sønnike kommer ud før efter 1 april Men jeg hedder jo så Tanja og har 2 store unger på 13 og 16 fra et tidligere ægteskab ... Jeg bor i Hillerød med min kæreste , unger og hund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

SaNiNa

Hej hej...

Uuuh håber da du føder her i weekenden...
men ellers velkommen herind, der er ikke helt så meget gang i den, men det håber jeg da der bliver med tiden...

Sanne

Anmeld

27. marts 2009

vanessa

Velkommen tanja....men jeg tror nu at du føder i weekenden, det jeg da finger på......
Næ her er noget stille...også er det de sammen to der hele tiden skriver....
men det jo også ok...

vanessa

Anmeld

27. marts 2009

Diana...

HALLO SØDSTE LYSTIG HVID DU FØDER I APRIL ER DU STADIG INDE HOS DU FORLADER OS IKKE BARE FORDI DU FØDER ET PAR DAGE I APRIL

Stort knus Diana Som er sikke på du føder inden april og håber du bliver kvartal 1 selv om du føder i april. kan jo ikke undvære dig

Anmeld

28. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

HALLO SØDSTE LYSTIG HVID DU FØDER I APRIL ER DU STADIG INDE HOS DU FORLADER OS IKKE BARE FORDI DU FØDER ET PAR DAGE I APRIL

Stort knus Diana Som er sikke på du føder inden april og håber du bliver kvartal 1 selv om du føder i april. kan jo ikke undvære dig

Nårh hvor sødt altsåå Hvor er du sød ,,, Self. bliver jeg i kvartal 1 selvom jeg føder i april ,,,, fniss,,,

Anmeld

28. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Nårh hvor sødt altsåå Hvor er du sød ,,, Self. bliver jeg i kvartal 1 selvom jeg føder i april ,,,, fniss,,,

NÅÅ det var godt.................................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.