Uge 30+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

JH12

Så rundet man uge 30, 10 uger igen. Go Go Go
også er man blevet 26

I dag 30+1

Barnet har vendt sig og sidder fast. og der er masser af aktivitet i maven, og med faste døgn rytmer og Prinsessen sover igennem om natten.. Lad os håbe det fortsætter når hun kommer ud .

Har stadigvæk ikke vejet mig siden læge besøget i uge 25, og gør det heller ikke før næste læge besøg i uge 32, jeg tør simpelthen ikke  Men maven vokser ihvertfald og måler nu 115 cm.

Jeg sover rimelig dårligt om natten, særligt fordi jeg skal op så ofte for at komme på toilettet.. Men jeg har også en mindre bækkenløsning, der gør det lidt svært at vende og dreje sig, og maven hjælper jo ikke lige frem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Kruse90

Joyce1986 skriver:

også er man blevet 26

I dag 30+1

Barnet har vendt sig og sidder fast. og der er masser af aktivitet i maven, og med faste døgn rytmer og Prinsessen sover igennem om natten.. Lad os håbe det fortsætter når hun kommer ud .

Har stadigvæk ikke vejet mig siden læge besøget i uge 25, og gør det heller ikke før næste læge besøg i uge 32, jeg tør simpelthen ikke  Men maven vokser ihvertfald og måler nu 115 cm.

Jeg sover rimelig dårligt om natten, særligt fordi jeg skal op så ofte for at komme på toilettet.. Men jeg har også en mindre bækkenløsning, der gør det lidt svært at vende og dreje sig, og maven hjælper jo ikke lige frem 

hvor er du fiiin søøde
Den bærer du flot.

Anmeld

29. februar 2012

sofiell89

Hvor fint

Anmeld

1. marts 2012

baby84

smuk mave du har..fuck da vægen. Du er flot gravid

Anmeld

1. marts 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

også er man blevet 26

I dag 30+1

Jeg har det på præcis samme måde som dig!! :-) 

Laver snart ikke andet end at rende på toilet om natten.. 

Anmeld

1. marts 2012

grøn · ært

iiih, hvor er den fin og dejlig stor! :-D

Snyd du har en sovetryne om natten ;-D haha - vores er gerne vågen mellem 00.00-02.00 og to-tre gange mere i løbet af natten. (det har jeg ikke tidspunkt på). Men pyyyha, der er altså bare fest derinde nogle nætter :-P Heldigvis er det ikke hver nat, at den har fest-energi, men vågen, det er den! Det skal nok blive sjovt når den kommer ud. Haha

Anmeld

1. marts 2012

JH12

Hvor er i søde alle sammen.. og tak, men puha jeg synes det er hårdt efterhånden.. Men jeg nyder virkelig at være gravid, og mærke at den lille er i live

grøn - ært: Jeg er også meget glad for at den bette gider at sove om natten.. Jeg håber bare det fortsætter når den lille kommer ud.. Det ville da klart betyde meget hvis jeg kunne få lidt søvn om natten

EKBJ: Det er ikke sjovt at skulle blive forstyrret så meget, bare fordi man skal på toilettet, men der er heldigvis ikke så langt her hjemme..

Anmeld

2. marts 2012

NNL

Det er nu altså sådan en fin mave du har søde glæder mig til den skal luftes i svømmehallen sammen med min i morgen

Anmeld

5. marts 2012

morbibi

Joyce1986 skriver:

også er man blevet 26

I dag 30+1

Håber da, at jeres prinsesse holder den gode rytme, men håber ikke det samme gælder for min skønne pige, for hun er EKSTREM aktiv hele døgnet gg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.