Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville bare lige høre hvornår i hoppede i ventebukserne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christina92 skriver: Ville bare lige høre hvornår i hoppede i ventebukserne?
øhhh meget tidligt, da jeg havde det skidt og ikke kunne have når det strammede omkring maven...!
Jeg hoppede slet ikke i ventebukser eller tøj for den sags skyld
Månsson skriver: Jeg hoppede slet ikke i ventebukser eller tøj for den sags skyld
Mutti2B skriver: Jeg har stemt blankt for jeg hoppede i dem allerede da jeg var 6+5
Jeg har stemt blankt for jeg hoppede i dem allerede da jeg var 6+5
Det var tidligt. Så skal jeg da hvertfald ikke synes det er tosset at jeg overvejer det. Kan ikke rigtig være i min alm. jeans længere, de sidder træls på maven selvom der kun er en lille bule.
LunaLykke skriver: Heller ikke her Men jeg fik også først mave på i foråret sidste år, og var højgravid i sommeren. Så jeg gik bare i alm. leggings
Heller ikke her Men jeg fik også først mave på i foråret sidste år, og var højgravid i sommeren. Så jeg gik bare i alm. leggings
Jeg brugte bare mit alm tøj, ikke dennim men alt andet, fødte i september så ku os gå i "lidt" tøj det meste af tiden
Månsson skriver: Jeg brugte bare mit alm tøj, ikke dennim men alt andet, fødte i september så ku os gå i "lidt" tøj det meste af tiden
LunaLykke skriver: Det gjorde jeg også, jeg kunne heller ikke holde ud at have jeans på. Men ellers så gik jeg også bare i alt mit almindelige tøj - men nu var jeg også så heldig kun at tage på på maven og havde en meget lille mave. Havde jeg taget 15 kg på, så var jeg nok tyet til ventetøj
Det gjorde jeg også, jeg kunne heller ikke holde ud at have jeans på. Men ellers så gik jeg også bare i alt mit almindelige tøj - men nu var jeg også så heldig kun at tage på på maven og havde en meget lille mave. Havde jeg taget 15 kg på, så var jeg nok tyet til ventetøj
Ja det tænker jeg os. Havde os bare en badebold lige på maven og det var det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128