Svært ved at tro på det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 11. uge, men jeg føler mig slet ikke gravid.

Jeg er lidt træt og har indimellem lidt kvalme. Min mave er overhovedet ikke begyndt at vokse.... jeg vil virkelig gerne have at der snart sker noget. Hos min storesøster kunne det ses meget tidligt.

Vi har kun fortalt det til den nærmeste familie, og jeg har egentlig lyst til at fortælle det til vores venner også, men her på det sidst er jeg bare blevet lidt bange for at der er noget galt.

Jeg skal scannes på onsdag (om en uge), og først derefter vil vi fortælle det. Men jeg frygter bare at der er noget galt. Måske hænger det sammen med, at det stadig ikke helt er gået op for mig, at jeg er gravid. Jeg tør ikke helt tro på, at det virkelig er sandt. 

Havde bare lige brug for at komme ud med mine tanker.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

JH12

Jeg tror bestemt ikke der er noget at være nervøs for..

Jeg havde heller ikke nogen graviditets symptomer overhovedet, ingen kvalme, træthed eller andet..
Så jeg var også meget nervøs for der var noget glat, og at det ikke var som det skulle være..

Men det bliver da dejligt at komme til scanning, så du kan se med dine egne øjne, at den lille har det godt..

Og Tillykke med graviditeten..

Anmeld

29. februar 2012

Annette1985

Jeg tror heller ikke der er noget galt og bare rolig, lige pludselig kan man se det. Jeg er 20+5 i dag og jeg har stadig svært ved at forstå det ind i mellem, men inden for de sidste 3 uger er det gået hurtigt med min mave- nu kan fremmede også se at jeg er gravid.

Jeg havde kvalme og sådan i starten men maven viste sig først ved ca. 15.-16. uge...

det hele kommer skal du nok se og tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.