Drømmepose/voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Janni.

Vi har en drømmepose til knægten som han sover i når han er i DP. Men jeg er i tvivl. Lige nu har han 2 dyner i den. 

Hvornår skal man tage den ekstra dyne ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

lycly

Jeg følger lige med her, jeg er nemlig også meget i tvivl. En fra min mødregruppe, hun har allerede taget den ene dyne ud, og giver bare sin dreng en lille trøje på i stedet for

Anmeld

29. februar 2012

SaNiNa

Vi har vinter dynen i nu og hvis det ikke var fordi de lovede koldervejr i weekenden igen ville jeg nok komme sommerdynen + fleecetæppet i.

Naia er gennem blød når hun vågner fra sine lure.

Hun har body strømpebukser og en tyk (ikke for tyk) trøje på + hue

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Janni. skriver:

Vi har en drømmepose til knægten som han sover i når han er i DP. Men jeg er i tvivl. Lige nu har han 2 dyner i den. 

Hvornår skal man tage den ekstra dyne ud? 

vi har kun vinterdynen i. og han sover i en langærmet body, hue, vanter, strømperbukser, bukser/overall.

er det lidt koldere en bluse over bodyen.

Han er dejlig varm når jeg tager ham op. men husk på at det er forskelligt fra barn til barn. så prøv dig frem

Anmeld

29. februar 2012

Janni.

LunaLykke skriver:

Jeg følger lige med her, jeg er nemlig også meget i tvivl. En fra min mødregruppe, hun har allerede taget den ene dyne ud, og giver bare sin dreng en lille trøje på i stedet for

Vi hentede drengen sovende i DP idag, badet i sved, så vi har taget den ekstra dyne ud nu. Det var lige før huen kunne vrides. 

Og vi kan jo altid putte dynen i igen. 

Anmeld

29. februar 2012

Janni.

SaNiNa skriver:

Vi har vinter dynen i nu og hvis det ikke var fordi de lovede koldervejr i weekenden igen ville jeg nok komme sommerdynen + fleecetæppet i.

Naia er gennem blød når hun vågner fra sine lure.

Hun har body strømpebukser og en tyk (ikke for tyk) trøje på + hue

Vi har valgt at tage den ene dyne ud idag. Knægten var gennemblødt af sved da han vågnede. Det er jo heller ikke sundt. 

Så vil vi hellere putte dynen i igen hvis det kolde vejr kommer som lovet.

Anmeld

29. februar 2012

Janni.

mor:) skriver:

vi har kun vinterdynen i. og han sover i en langærmet body, hue, vanter, strømperbukser, bukser/overall.

er det lidt koldere en bluse over bodyen.

Han er dejlig varm når jeg tager ham op. men husk på at det er forskelligt fra barn til barn. så prøv dig frem

Vi har prøvet at fjerne den ene dyne nu. Han var gennemblødt af sved da vi hentede ham hjem. Det dur heller ikke, så vil vi hellere putte dynen i igen hvis det bliver nødvendigt. 

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Janni. skriver:

Vi har prøvet at fjerne den ene dyne nu. Han var gennemblødt af sved da vi hentede ham hjem. Det dur heller ikke, så vil vi hellere putte dynen i igen hvis det bliver nødvendigt. 

det er nok det smarteste

Anmeld

29. februar 2012

SaNiNa

Janni. skriver:

Vi har valgt at tage den ene dyne ud idag. Knægten var gennemblødt af sved da han vågnede. Det er jo heller ikke sundt. 

Så vil vi hellere putte dynen i igen hvis det kolde vejr kommer som lovet.

Ja helt sikkert. Naia bliver heller ikke puttet med lige så meget imorgen hvis det er lige så varmt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.