Jobmail...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Glad bliver man jo, men noget siger mig at jeg ikke skal bekræfte den her mail... Hvad siger I derude???

Kære 

Vi er interesseret i at blive kommende kollegaer med dig.

Derfor skriver jeg til dig, for at høre om du vil komme til en jobsamtale.

- Arbejdstiden fastsættes ved briefingen
- Arbejdspladsen bliver hjemmefra.

Så hvis vi kan få dig til at bekræfte dine adresseoplysninger,
så kan vores systemer, automatisk lave en ansættelses kontrakt, som ligger klar når vi har haft den sidste samtale.

Klik her og bekræft dine oplysninger
http://peaksender.com/re?l=ar7hpoI31uqjheI0

Med Venlig Hilsen
Mette Holm

Afmeld dig dette nyhedsbrev, klik her:  http://peaksender.com/public/unsubscribe.jsp?gid=650007849&uid=6642439970&mid=650360940&sig=ANODCINHNCJMJLNB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Glad bliver man jo, men noget siger mig at jeg ikke skal bekræfte den her mail... Hvad siger I derude???

Kære 

så kan vores systemer, automatisk lave en ansættelses kontrakt, som ligger klar når vi har haft den sidste samtale.

Med Venlig Hilsen
Mette Holm

Afmeld dig dette nyhedsbrev, klik her:  http://peaksender.com/public/unsubscribe.jsp?gid=650007849&uid=6642439970&mid=650360940&sig=ANODCINHNCJMJLNB

Er det et firma du har søgt hos? I så fald ville jeg ringe og høre dem om det er korrekt du skal udfylde det.. Og ellers tror jeg ikke eg ville turde..Der er så meget virus i omløb for tiden synes jeg :/

Anmeld

29. februar 2012

Nemesis

Som jeg læser det 8nederste) er det et nyhedsbrev og derfor en massefremsendt mail og ikke et firma der har fundet dig.

Men er der i mailadressen et firmanavn, som du evt. har lagt dit cv hos så ring til dem og hør dem ad.

Men tror det er spam - desværre.

Sisse

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Er det et firma du har søgt hos? I så fald ville jeg ringe og høre dem om det er korrekt du skal udfylde det.. Og ellers tror jeg ikke eg ville turde..Der er så meget virus i omløb for tiden synes jeg :/

Jeg har lige kigget job-annoncerne igennem på de jobs jeg har søgt, og der er ikke nogen der hedder Mette Holm... det undrer mig også at de vil se mig til en jobsamtale den 1. marts, men der er ikke noget tidspunkt eller sted for hvor jeg skal hen i verden... og så det at der skal arbejdes hjemmefra, det har jeg ikke søgt noget job hvor man skulle... så tror bare jeg skynder mig at slette den!

Anmeld

29. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Jeg har lige kigget job-annoncerne igennem på de jobs jeg har søgt, og der er ikke nogen der hedder Mette Holm... det undrer mig også at de vil se mig til en jobsamtale den 1. marts, men der er ikke noget tidspunkt eller sted for hvor jeg skal hen i verden... og så det at der skal arbejdes hjemmefra, det har jeg ikke søgt noget job hvor man skulle... så tror bare jeg skynder mig at slette den!

Hvis det endelig var, var det også et lidt useriøst firma der sender mail ud ang jobsamtale... Istedet dor at ringe...

Held og lykke med de jobs du har søgt

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Hvis det endelig var, var det også et lidt useriøst firma der sender mail ud ang jobsamtale... Istedet dor at ringe...

Held og lykke med de jobs du har søgt

Tak skal du have  Har søgt 4, og fået afslag på de 3  imorgen skal jeg på jobcentret og have hjælp til at skrive en ansøgning til en elev-stilling ved retten jeg rigtig gerne vil have - spændende job og rigtig gode arbejdstider i forhold til at man har børn...

Anmeld

29. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

Kære 

Med Venlig Hilsen
Mette Holm

Det lyder som et af de der firmaer der sælger kosttilskud eller andre fup ting.. Sådan noget pyramide halløj lignende noget, hvor du arbejder hjemmefra, får din egen kundekreds, altså selv skal finde kunder og når du så sælger til dem, får du noget af pengene, mens firmaet får resten... Sådan ngoet som Herbalife fx laver den slags...

den "jobsamtale" du skal til, lyder som et informationsmøde til alle der møder op og er interesseret i at være sælgere for dette firma...

"arbejdstiden fastsættes ved briefingen".. Har aldrig hørt om en briefing til en decideret jobsamtale...

Så hvis du vil være sælger for et firma med nogle (med garanti) fup produkter, ja så svar på mailen og mød op, hvis ikke så slet mailen...

Anmeld

29. februar 2012

Kvindemin

Det er spam. Har fået den samme og har selvfølgelig ikke åbnet den!

Anmeld

29. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Tak skal du have  Har søgt 4, og fået afslag på de 3  imorgen skal jeg på jobcentret og have hjælp til at skrive en ansøgning til en elev-stilling ved retten jeg rigtig gerne vil have - spændende job og rigtig gode arbejdstider i forhold til at man har børn...

Uh så må vi håbe du får det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.