Mega tyngde i underlivet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.604 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Sørens

....ja sådan føles det? sent på dagen de sidste 14 dage har jeg følt mig meget tung i underlivet? Sådan lige over skambenet (er i uge 13)

Har ikke ondt men det kan bare sådan rigtig mærkes, hvis I forstår!?

Nogen der ved hvad det skyldes? Barnet fylder jo stadig ingenting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Team Putte

Sørens skriver:

....ja sådan føles det? sent på dagen de sidste 14 dage har jeg følt mig meget tung i underlivet? Sådan lige over skambenet (er i uge 13)

Har ikke ondt men det kan bare sådan rigtig mærkes, hvis I forstår!?

Nogen der ved hvad det skyldes? Barnet fylder jo stadig ingenting?

Oplevede det samme i lidt værre grad omkring uge 15.

Jm sagde det var helt alm tyngdefornemmelse jeg havde.. Mit var så lidt som at gå med en kæmpe sten i maven, vildt ubehagelidt! Men helt normalt, især sidst på dagen

Anmeld

29. februar 2012

Sørens

Team Putte skriver:

Oplevede det samme i lidt værre grad omkring uge 15.

Jm sagde det var helt alm tyngdefornemmelse jeg havde.. Mit var så lidt som at gå med en kæmpe sten i maven, vildt ubehagelidt! Men helt normalt, især sidst på dagen

Ok ..skal til NF imorgen, kan jo spørge der! Men det lyder som det samme, tror bare dit var værre! Havde du det kun i uge 15 eller blev det ved?

Anmeld

1. marts 2012

Team Putte

Sørens skriver:

Ok ..skal til NF imorgen, kan jo spørge der! Men det lyder som det samme, tror bare dit var værre! Havde du det kun i uge 15 eller blev det ved?

Altså jeg har gået sygemeldt derhjemme med stress siden uge 11. og det kom i forbindelse med at jeg stressede helt vildt over jeg skulle nå noget.. Men min jm sagde det var meget normalt især efter en lang arbejdsdag og sådan.. Nu når jeg går hjemme er jeg ik så meget på benene som jeg ville være hvis jeg arbejdede, men det kommer stadig engang imellem når jeg laver meget eller stresser..

Anmeld

1. marts 2012

Sørens

Altså jeg har gået sygemeldt derhjemme med stress siden uge 11. og det kom i forbindelse med at jeg stressede helt vildt over jeg skulle nå noget.. Men min jm sagde det var meget normalt især efter en lang arbejdsdag og sådan.. Nu når jeg går hjemme er jeg ik så meget på benene som jeg ville være hvis jeg arbejdede, men det kommer stadig engang imellem når jeg laver meget eller stresser..

Okay! Ja men lige præcis stress kan det næppe være i mit tilfælde Arbejder ved computer (altså meget stillesiddende) 3 dage om ugen. Men måske er det fordi jeg går meget, cirka 8km om dagen?

Anmeld

1. marts 2012

Team Putte

Sørens skriver:

Okay! Ja men lige præcis stress kan det næppe være i mit tilfælde Arbejder ved computer (altså meget stillesiddende) 3 dage om ugen. Men måske er det fordi jeg går meget, cirka 8km om dagen?

Stress er jo psykisk så selvom man er stillesidende kan man godt blive stresset.. Hvis man konstant får for mange opgaver så man aldrig når i bund og samtidig bliver banket i hovedet af chefen fordi man ik når det.. Oh jo man kan blive stresset selvom man sidder ned

Det er jo hårdt for kroppen at være gravid så tænker at selvom du sidder ned så er der et vist pres på hofte og sådan.. Men ja det kan sagens være fordi du går meget, og det kan så oz godt være det kun er i perioder hvor du skal slappe lidt mere af end andre 

Anmeld

1. marts 2012

Sørens

Team Putte skriver:

Stress er jo psykisk så selvom man er stillesidende kan man godt blive stresset.. Hvis man konstant får for mange opgaver så man aldrig når i bund og samtidig bliver banket i hovedet af chefen fordi man ik når det.. Oh jo man kan blive stresset selvom man sidder ned

Det er jo hårdt for kroppen at være gravid så tænker at selvom du sidder ned så er der et vist pres på hofte og sådan.. Men ja det kan sagens være fordi du går meget, og det kan så oz godt være det kun er i perioder hvor du skal slappe lidt mere af end andre 

Se det havde jeg jo ikke lige tænkt på...tak!  Faktisk har jeg lidt for meget at lave, opgaver jeg ikke kan nå og sådan såå..

Tak skal du have for at gøre mig opmærksom på det!

Anmeld

2. marts 2012

Team Putte

Sørens skriver:

Se det havde jeg jo ikke lige tænkt på...tak!  Faktisk har jeg lidt for meget at lave, opgaver jeg ikke kan nå og sådan såå..

Tak skal du have for at gøre mig opmærksom på det!

Jamen det var så lidt Man skal virkelig passe på sig selv og endnu mere når man har en lille en i maven oz

Det er ingen skam at sige fra, men forstår din chef det ikke så snak med lægen. De har alverdens muligheder for at hjælpe uden man behøver blive sygemeldt helt

Anmeld

2. marts 2012

Nattøs

Jeg er begyndt at tage det somtegn på at jeg skal ned at sidde. Hvis jeg har gået langt Eller på trapper. Eller stået for meget. Så det er meget normalt jeg er iuge 20 -) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.