Uh.. Marcus, hans far og jeg skal i morgen kl 9 ud og besøge Marcus kommende dagpleje. Og ihhhh hvor jeg glæder mig..
Marcus har fået plads hos hende, hun bor ikke særlig langt fra os, og hun er bare HELT fantastisk..
Hun har så inviteret os til leg, og frugt spisning i morgen kl 9, og det tror jeg virkelig at Marcus trænger til.
Han trænger til noget luft forandring nu, det kan jeg godt mærke. Han skal først starte op på fuld tid den 9 april. Så der er jo lidt tid til endnu, og der vil han næsten være 1 år gammel.
Dagplejen synes det er en god måde at gøre det på, med at vi kommer på besøg, så Marcus lærer hende at kende, og huset at kende INDEN vi begynder med indkøringen <- det er i øvrigt min mor altså Marcus mormor der kommer til at stå for den fordi at jeg forhåbentligt bliver sendt ud inden. Det er bund ærgeligt at jeg ikke selv kan stå for indkøringen, men Marcus er super tryg ved min mor, så jeg har ingen betænkeligheder ved det. Og ærlig talt er jeg ved at blive idiot af at gå herhjemme.. Jeg blev sygemeldt meget tideligt i min graviditet.. i uge 10 allerede... fordi jeg var så dårlig at jeg intet kunne.. Så jeg har gået hjemme i 18(!!!!!) måneder.. Og nu gider jeg ærlig talt ikke mere.. 
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg.. Bare ud med glæden over at skulle på dagpleje besøg i morgen
Anmeld