Mit hjerte bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

SaNiNa

Naia blev puttet lidt tidliger ind hun plejer, men er dog også stået noget tidliger op idag.

Men jeg bestemmer mig for jeg lige kan smutter i bad, sætte et par vaske over Støvsuge, og så åbner jeg lige et vindue for at kigge ned til hende og så ligger hun der og skriger panisk.

babyalarmen er så glede under voksien så den ikke er gået igennem.

Så mor her røg ned til hende heldigvis fald hun hurtig til ro og lagde sig til at sove.

Spøger lige om jeg har dårlig samvittighed selvom jeg godt ved jeg ikke kunne have gjore noget er bare glad for jeg lige ville kigge ud.

Hun var dog ikke bange for at blive puttet til middag og hun virker ikke plager af det aner jo heller ikke hvor længe hun har ligget sådan et sted fra 0-45 min.

Elsker min lille pige og min store dreng (som nu selv siger han skal på potten)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

RiUL

Årh, det lille pus Godt hun faldt hurtigt til ro igen  

Jeg har også haft glemt at tænde for forældre enheden, engang - heldigvis sov lillefisen dejligt ude i sin vogn, da jeg kom ud

Anmeld

1. marts 2012

SaNiNa

RiUL skriver:

Årh, det lille pus Godt hun faldt hurtigt til ro igen  

Jeg har også haft glemt at tænde for forældre enheden, engang - heldigvis sov lillefisen dejligt ude i sin vogn, da jeg kom ud

Jeg tænder altid baby alarmen inden vi går ned så jeg er sikker på den går i gennem, men har jeg så lært at den ikke gør når hun ligger oven på den.

Nu tror jeg bare vores er ved at gå i stykker desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.