Kan jeg " klage "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Har købt et sæt tøj på facebook, lokal gengrugside. Det viser sig at sælger er vores gamle dagplejemors datter, så da jeg henter tøjer falder vi naturligvis i snak. Tiden går og lige pludselig får jeg travlt, da jeg skal hente mit barn. Sælger viser mig hurtig tøjet jeg snupper det og køre. Da jeg kommer hjem kikker jeg på  tøjet og opdager at sømmen er gået op bagpå bukserne, det er en slags pyntesøm ( tror jeg ) men ser jo ikke pænt ud.Kan jeg tillade mig og kontakte sælges ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Har købt et sæt tøj på facebook, lokal gengrugside. Det viser sig at sælger er vores gamle dagplejemors datter, så da jeg henter tøjer falder vi naturligvis i snak. Tiden går og lige pludselig får jeg travlt, da jeg skal hente mit barn. Sælger viser mig hurtig tøjet jeg snupper det og køre. Da jeg kommer hjem kikker jeg på  tøjet og opdager at sømmen er gået op bagpå bukserne, det er en slags pyntesøm ( tror jeg ) men ser jo ikke pænt ud.Kan jeg tillade mig og kontakte sælges ???

hvis du ikke var blevet informeret om fejlen inden køb, kan du sagtens kontakte sælger og forklare det, og måske få lidt penge tilbage, eller lign..

Anmeld

29. februar 2012

Hougaard92

Jeg ville kontakte sælger .

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvis du ikke var blevet informeret om fejlen inden køb, kan du sagtens kontakte sælger og forklare det, og måske få lidt penge tilbage, eller lign..

Det er jeg ikke, men kunne jo bare have tjekket det ordenligt. Men hun sagde det var brugt få gange. Så skimtede det jo bare lige hurtigt, da jeg skulle ud af døren. Da tiden var gået med snak.

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

Jeg ville kontakte sælger .

Det må jeg prøve.

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det er jeg ikke, men kunne jo bare have tjekket det ordenligt. Men hun sagde det var brugt få gange. Så skimtede det jo bare lige hurtigt, da jeg skulle ud af døren. Da tiden var gået med snak.

jeg havde nok henvendt mig til sælger hvis jeg var dig..

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg havde nok henvendt mig til sælger hvis jeg var dig..

Ok tak, var i tvivl om jeg kunne tillade mig det. Eller om det var købt som beset. Kunne som sagt jo bare have tjekket det.Prøver at kontakte hende igen

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ok tak, var i tvivl om jeg kunne tillade mig det. Eller om det var købt som beset. Kunne som sagt jo bare have tjekket det.Prøver at kontakte hende igen

ja man kan sige, du ku jo have tjekket grundigere - men hun som sælger bør altså klart informere dig om det, ellers snyder hun dig jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.