Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nu skal jeg til min undersoegelse iovermorgen... og har kun faaet en blodproeve for en uges tid siden, for hun kunne se om jeg virkelig var gravid, andet har jeg ikke faaet gjort. Jeg er 5+0 idag... hvad kan jeg forvente ?
ha en go dag alle sammen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du ska ha tjekket blodprocent, blodprøver til doubel testen, urinprøve, evt gyn undersøgelse, familiens sygehistorie, oprettet vandrejounal, også ellers bare snakke lidt om graviditet. Og elers bare tillykke herfra. Vh stine
StineW79 skriver: Du ska ha tjekket blodprocent, blodprøver til doubel testen, urinprøve, evt gyn undersøgelse, familiens sygehistorie, oprettet vandrejounal, også ellers bare snakke lidt om graviditet. Og elers bare tillykke herfra. Vh stine
tak for dit svar Stine... men jeg faar ikke saadan en hvor de putter gel paa maven... (ved ikke lige hvad den hedder) ? og kan jeg faa at se om det er tvillinger ?
Nej ved din egen læge ska i først ha udregnet hvor langt henne udfra din sidste mens første dag. Så får du lavet din vandrejounal hvis du er 8 uger henne. Lægen sender så en henvisning til sygehuset, så du ka få en indkaldelse til nakkefoldsscaning som ligger mellem uge 11-13. Der ka du så se baby og der ka du også se om der evt sku være tvillinger. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128