Jeg har født (meget forsinket)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Sofiedk

Ja nu er det efterhånden 5 ½ uge siden jeg har født, så man må sige det er en noget forsinket udmelding, men sådan er det jo når man befinder sig i denne skønne baby bobbel

Fødslen gik fantastisk. Fra vandet gik til jeg havde født gik der 10 timer og det var en virkelig helt igennem perfekt oplevelse. Min fødselsberetning er ret lang og detaljeret, så den vil jeg skåne jer for. Hvis i vil læse den kan i finde den på min blog under fødsel.

Ud kom ihvertfald min skønne fantastiske lille dreng på 55 cm og 3900 gram. Han udvikler sig SÅ hurtigt og kan slet ikke forstå der er sket så meget på de få uger siden fødslen.

Her er guldklumpen:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Janni.

Tillykke med ham, han ser da dejlig ud.

Anmeld

29. februar 2012

Camillos

Sofiedk skriver:

Ja nu er det efterhånden 5 ½ uge siden jeg har født, så man må sige det er en noget forsinket udmelding, men sådan er det jo når man befinder sig i denne skønne baby bobbel

Fødslen gik fantastisk. Fra vandet gik til jeg havde født gik der 10 timer og det var en virkelig helt igennem perfekt oplevelse. Min fødselsberetning er ret lang og detaljeret, så den vil jeg skåne jer for. Hvis i vil læse den kan i finde den på min blog under fødsel.

Ud kom ihvertfald min skønne fantastiske lille dreng på 55 cm og 3900 gram. Han udvikler sig SÅ hurtigt og kan slet ikke forstå der er sket så meget på de få uger siden fødslen.

Her er guldklumpen:

hvor er han smuk!!  tillykke! 

Anmeld

29. februar 2012

babymus77

Nårhh hvor skønt med sådan en fødsel!! Hvor er han bare fin:-) Så sød;-) Hvor stor er han så nu??

Anmeld

29. februar 2012

mettemus80

Tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.